Publicat de: FlorinP. | Iunie 29, 2017

Petru Andrei Paltanea


Unul dintre evenimentele cele mai frumoase din viața mea s-a petrecut acum aproximativ 4 ani când pe lume a apărut kinderul meu. Data de 2 septembrie 2013 a fost una dintre cele mai fericite zile din viața mea. Nu prea pot descrie exact ceea ce am simțit și cred că cine are avut copii, ca tată, poate înțelege senzația prin care am trăit atunci, iar cine nu… e cam timpul să vă puneți pe făcut copii, atunci când veți fi deja majori și maturi.

 

Am aflat că o să am un kinder pe data de 15 ianuarie în decursul aceluiași an 2013, când începusem aventura în Siberia. După ce am aflat că va fi băiat… primul lucru la care m-am gândit a fost la faptul că ar trebui să îi punem un nume. Eu aveam deja două nume în cap și atunci când am discutat cu nașii despre asta, au zis că nu au pretenția să le poarte numele. Unul dintre numele la care mă gândisem eu și care îmi plăce foarte multe era Alin. Practic era versiunea masculină a soției mele pe care o cheamă și Alina. Celălalt la care mă gândisem eu era numele meu de alint: Ștefan. Să fiu sincer … soția mea nu îl agreea absolut deloc pe cel de-al doilea și să spunem că a strâmbat din nas când i-am spus de primul. Deja ea avea în minte destul de multe nume comune și mai puțin comune mult mai „frumoase” decât versiunile alese de mine.

Totuși copilul meu și-a ales singur unul dintre numele pe care îl poartă, Petru. De ce spun asta … păi pentru că acesta este adevărul! Au fost vorba de vreo trei episoade care ne-au făcut să îi alegem numele acesta de sfânt! Atunci când deja ne-am decis, destul de multă lume a cam strâmbat din nas, iar persoane care se numesc așa mi-au spus: „să nu care cumva să îi pun numele de Petru sau derivate de la acest nume” deoarece ei au fost bântuiți și batjocoriți toată viața datorită acestui nume. Cu toată această „opoziție” noi am ales acest nume, pe care l-a purtat tataie, tatăl tatălui meu! Este un nume frumos și i se potrivește copilului.

În momentul în care s-a născut avem în vedere să îi punem și cel de-al doilea nume. Aveam de ales între Andrei și Marius. Când m-am dus să îl declar pe copil, doamna m-a întrebat cum se numește și am spus Petru Andrei. Așa că s-a ales cu numele de Paltanea Petru Andrei. Ideea este că în generația lui, mai toți prietenii mei care au avut kinder unul dintre numele alese a fost Andrei, așa că mai mult ca sigur el va folosi acest nume pe care noi i l-am ales!

La mulți ani băiatul meu și să ai parte de tot ceea ce îți dorești în viață! Să fii sănătos și să ai parte de tot ceea ce îți dorești! Cât depinde de noi, de mine și de soția mea te vom sprijini așa cum vom putea mai bine!

PS: Urmeaza să ne mărim familia cu un nou membru… care se va naște undeva aproape de data de 2 septembrie 2017

Lasă un răspuns

Categorii

