Publicat de: FlorinP. | Mai 23, 2017

Dupa rosu… dezastru!


Scriam zilele trecute că după roșu … urmează alb și când spun asta nu am absolut nici o treabă cu echipa Dinamo. Ei bine, pot spune că după roșu… a cam urmat dezastrul. Cu o săptămână înainte de a face actele pentru apartamentul alb, proprietarii s-au răzgândit. Nu mai vor să vândă! Nu… nu au găsit pe cineva care le-a dat mai mult. Nu… nu au dorit mai mulți bani. Pur și simplu s-a întâmplat! Motivele… ei bine le cunosc, dar nu este de datoria mea să le fac publice! Pot spune doar că înțeleg motivul pentru care nu mai doresc să vândă apartamentul. Mi-am făcut speranțe cu acest apartament, deoarece era cel mai tare apartament de pe piață la ora actuală. Era super! Dar nu a fost să fie! M-am zgârcit puțin, pentru că aveam posibilitatea să îl iau mai devreme, doar că îmi lipseau 2000 de euro. Era un coleg de muncă, care se oferise să mă ajute, căruia pe această cale doresc să îi mulțumesc! Dar am vrut să aștept, ca să fac eu acești bani! Mă gândeam probabil că e mai bine așa, să nu depinzi de nimeni. Uneori trebuie să faci anumite chestii atunci când trebuie deoarece poate mai târziu vei ajunge să regreți!

Chiar dacă îmi pare rău că nu s-a finalizat treaba cu apartamentul respectiv… nu sunt genul de persoană care să se uite înapoi. Asta este! Nu a fost să fie … și trebuie să mergem mai departe! Poate a fost un motiv mai „presus” de noi pentru care nu am luat acest apartament. Nu îmi rămâne decât să umblu și să caut un altul, pentru că apartamente sunt destul de multe pe piață. Problema este că în ultimul timp mă duc și vizionez și văd numai rapandule de apartamente, pe care proprietarii cer foarte mulți bani. Prețul nu se justifică în nici un fel, la cum arată apartamentele. În plus de fiecare dată, în mintea mea exista comparația cu apartamentul alb… iar așa cred că nu mai cumpăr nici un apartament, deoarece diferența este ca de la cer la pământ.

Un alt minus care mă dă înapoi de la a cumpăra un apartament care arată destul de bine, este faptul că proprietarii au făcut modificări în apartament, pe care nu au acte (n.r. autorizație de construcție – dărâmare). Nu doresc să mai am de a face cu astfel de apartamente. În nici un caz. Știu prin ce am trecut cu apartamentul pe care l-am vândut și nu mai doresc să mai fac astfel de tranzacții pe ochi frumoși.

Am găsit ceva în 9 mai, într-unul dintre blocurile noi construite. Mi-a plăcut cum arată și aproape am bătut palma cu cel care avea apartamentul. Acum să așteptăm să vedem dacă se materializează ceva!

Mi-ar fi plăcut totuși o casă, dar motivele pe care soția mea mi le-a înșirat au fost destule pentru a mă da înapoi.

Este visul meu să stau într-o casă pe pământ! Mai trag de timp, poate cine știe reușesc să o conving să se uite măcar la o casă!

Lasă un răspuns

Categorii

