Publicat de: FlorinP. | Aprilie 16, 2017

Paștele pe Cygnus!


După ce anul trecut am petrecut Crăciunul pe platformă, iată că și sfintele sărbători de Paște le-am prins tot aici. Dacă anul trecut am fost singurul român pe platformă, iată că acum suntem doi care ne petrecem aceste sărbători pe platformă. Sunt împreună cu colegul meu „englez” Andrian Cojocaru, fost coleg de al meu la Yokogawa România, care este din Republica Moldova și este și cetățean român.

Doresc sau dorim pe această cale să vă urez/urăm un Paște fericit, lumină cât mai multă în viețile voastre, multă sănătate și fericire, precum și toate cele bune atât pentru voi cât și pentru cei dragi vouă! HRISTOS A INVIAT!

Deși nu este primul Paște pe care nu îl petrec acasă cu familia, după cel petrecut în Rusia în 2013, din păcate cred că acesta va fi primul Paște din viața mea în care nu voi mânca ouă roșii vopsite. Nu este totuși o tragedie. Asta este! Oamenii nu obișnuiesc acest lucru. Dar parcă Paștele nu este Paște, fără un ou vopsit așa că am vopsit eu unul. Totuși la fel ca și anul trecut voi veni acasă la două zile după sărbătoare… si GATA!

PS: Abia să vin acasă să mănânc sarmale!

Lasă un răspuns

Categorii

