Publicat de: FlorinP. | Decembrie 21, 2016

Moș Crăciun a venit!


Luna trecută, ajutat de Iulian Stan, am făcut niste achiziții de care sunt foarte mândru. Pe lângă cele achiziționate de către Iulian, am trecut la Digi Mobil. Pot spune că am făcut una dintre cele mai bune alegeri pe care le puteam face. Să începem cu începutul.

Cu ajutorul lui Iulian, după cum vă spuneam mai sus am reușit să achiziționez 3 produse când a fost Black Friday:

  1. Chromecast
  2. Acumulator extern
  3. Un ceas – la recomandarea prietenului meu.

apoi atunci când am ajuns acasă din presupusa ultimă tură pe Cygnus… mi-am achiziționat un telefon și am trecut una din cartelele Vodafone pe care le aveam la un abonament Digi Optim Nelimitat.

Chromecast-ul este un dispozitiv electronic care îți transformă televizorul într-unul smart, în cazul în care nu deții deja unul. Singurele lucruri care îți trebuiesc sunt următoarele: un port de HDMI la televizorul tau, o priză și o conexiune wireless la internet și imediat fără nici o altă problemă ți-ai transformat televizorul pe care l-ai cumpărat acum țșpe ani când era la modă dar care acum nu mai este, într-unul inteligent și asta cu doar o investiție minimă de aproximativ 170 de lei cât costa dispozitivul. Tot ce îți mai trebuie este să faci o împerechere între dispozitivul Chromecast și telefonul smart pe care îl ai. Îți mai trebuie pentru configurare aplicatia Google Home, iar configurarea nu durează mai mult de 3 minute. De pe telefon / tableta poți trimite la televizor postări de pe youtube, filme de pe telefon, poze de pe telefon, te poți juca de pe telefon făcând mirroring la telefon către chromecast – asta nu am încercat dar am înțeles că se poate. Nu voi sta acum să enumăr caracteristicile acestui dispozitiv pentru că astea le poți afla de pe internet… dar cu siguranță recomand acest dispozitiv până în măduva oaselor… tuturor celor care încă nu au un televizor smart, dar vor să folosească televizorul pe care îl au în dotare. Până acum, fără falsă modestie, este cel mai bun gadget pe care l-am achiziționat făcând cu siguranță o economie de aproximativ 1500 de lei cât costă cel mai „prost” smart de pe piață.

Acumulatorul extern pe care l-am achiziționat, nu este unul foarte puternic, tocmai de asta nu a costat cine știe ce, dar te salvează în situația în care nu mai ai baterie la unul din dispozitivele care au nevoie de încărcare, gen telefon, tabletă, ceas inteligent. Tine cam 5 încărcări și chiar l-am folosit când eram pe drum și aveam nevoie de baterie la telefon. La fel o achiziție foarte bună.

Mi-am pus în gând ca la sfârșitul acestui proiect să îmi cumpăr și eu un ceas care să facă diferența între normal și elegant. Aveam în gând vreo 3 ceasuri, unul dintre ele era smart (Vector Luna), iar celelalte două erau un Frederic Constant și un ceas Maurice Lacroix. Toate aceste ceasuri erau cam la același preț, dar până la urmă am achiziționat un Vector Luna, la sugestia tovarășului meu Iulian, care mi-a dat un impuls știind că eu chiar îmi doresc acest ceas. Un review detaliat despre acest ceas va urma în următorul articol.

Nu în ultimul rând am trecut cu unul din numerele mele la Digi. Am achiziționat odată cu această trecere și un smartphone Allview. A fost o decizie importantă, deoarece știam că Digi nu prea au semnal în toate zonele, dar să fiu sincer cu Digi, spre exemplu la țară am semnal mai bun decât am pe Vodafone. Pe toată distanța Ploiesti București și în împrejurimile acoperite de autocar în drum spre casă de la muncă am avut semnal foarte bun, chiar și pe câmpul din spatele aeroportului Otopeni. Să fiu sincer de cei 27 de lei pe care îi plătesc pe lună, cu siguranță am mai multe chestii decât aveam la Vodafone cu un abonament de 15 E fără TVA. Totuși nu voi renunța nici la Vodafone, urmând să îl păstrez și pe acesta și îmi voi seta cea mai ieftină extra-opțiune pentru cazurile în care nu am acoperire cu Digi. Să fiu sincer am achiziționat acest abonament pentru opțiunea de a ține legătura cu cei de acasă prin intermediul aplicației de VoIP Digi Oriunde. Numai convorbirile pe care le-am făcut în această perioadă în care am fost plecat probabil că și-au scos banii și pe terminal, dar probabil și pe abonamentul pe care urmează să îl plătesc în următoarele 6 luni.

Lasă un răspuns

Categorii

