Postat de: FlorinP. | Mai 15, 2016

Balada lui Gica motoristul!


Intrerup seria despre facultate cu un breaking news deoarece într-un moment de euforie unul dintre amicii mei care avea permis pentru motor și-a cumpărat motocicleta. A achiziționat un CBR 600 F4i – 110 cai. Cam într-o jumătate de oră de la aflarea veștii nu m-am putut abține și am compus următoarea poezie:

Vreau sa imi iau calut cabrat
Ca sa plec la agatat
Sa ma dau pe bulevard
Fara ca sa intru in gard

Sunt baiat, sunt barosan
Dar n-o sa mai am un ban
Ca vreau sa imi iau motor
S-agat fetele cu spor

Ma numesc Gica Andrei
Si am succes la femei
Ma dau cu Coco Channel
Iar parul mi-l fac cu gel

Cand o dau din schimbator
Doua fete’s pe motor
Din pacate numai una
Prinde șansa, ea-i regina

E frumoasa-i o raritate
Nu-i desteapta sta in spate
Fara casca pe motor
Sta mai bine in dormitor

E artista-n pat nebuna
A gasit-o pe fortuna!
E zeita fata-n pat
Dupa-o luna e însurat!

Sper să vă placă această poezie!

PS: Menționez că personajul Gică Andrei este un personaj imaginar!


Lasă un răspuns

Categorii

