Postat de: FlorinP. | Decembrie 16, 2014

Tradițiile lui Mihai!


Eram în șantier când am primit un sms de la Mihai Nicolescu, fostul meu antrenor, cu reuniunea anuală a foștilor juniori și nu numai. Un SMS destul de lung în care ne ruga să ne anunțăm prezența pentru a ne reîntâlni, a ne distra și a juca un fotbal. De când s-a inaugurat baza Green Arena, de aproximativ 4 ani, s-au tot ținut aceste reuniuni. Prima oară a fost ceva pompos, cu prezentare fiecare în funcție de vârstă fiind prezentat celorlalți, dar la joaca a fost oarecum parcă lipsită de vlagă (sau cel puțin așa mi s-a părut mie). Fiecare încerca să demonstreze cât de bun este și scopul principal acela de a juca ca o echipă nu prea s-a văzut decât la una din cele patru, care din câte îmi amintesc, a câștigat mereu.

Acum doi ani pe 5 ianuarie a fost ceva foarte frumos. Am jucat la 3 echipe! Eu am fost căpitan de echipă și i-am avut în componență pe frații Crângașu, pe Sorin, și pe Cojocaru ca portar, iar în momentul în care Mihai a făcut echipele probabil că s-a gândit că eu și cu Chelan fiind mai grăsuți o să echilibrăm negativ echipa. Din păcate și eu și Chelan am avut o evoluție „apreciată” astfel că am reușit performanța de a rămâne mai mereu la masă. Am avut arbitru pe Crudu, iar ca să joace și el am făcut cu schimbul la fiecare joc disputat astfel atunci când intram în teren eram odihniți și puteam să alergăm mai mult. Totuși chiar dacă uneori persoana în negru nu era atentă (în speță eu), în teren a fost un fair-play desăvârșit. A fost o fază când cineva a comis un henț (dacă îmi aduc bine aminte) dar unul grosolan de îl vedeai și din avion. Cum eu nu eram atent, vorbeam pe margine cu Laurențiu nu am văzut nimic și am lăsat jocul să continue😀. Vociferări, „înjurături”, la adresa arbitrului, dar arbitrul impasibil a lăsat jocul a continuat! Numai că jucătorul scăpat singur a ratat în mod intenționat, reparând moral greșeala hulitului arbitru.

Această a II-a dată a fost totuși umbrită de comportamentul unora din echipa mea care după părerea mea au făcut un gest urât încercând să se dea balene în găleată, asta din ceea ce am auzit eu. La un joc în care trebuia să primeze fairplay-ul nu își aveau rostul anumite remarci care au fost făcute ulterior. Nu contează cine câștigă sau pierde ci este o ocazie să ne reîntâlnim și să ne bucurăm că avem ocazia să ne mai vedem, chiar dacă ne-am cunoscut pe teren în diverse ipostaze(colegi, adversari, arbitrii sau chiar la o țurcă organizată în curtea școlii) toți am început să batem mingea sub bagheta aceluiași dirijor.

Anul trecut brigada a fost cea mai numeroasă. Am avut și invitați „speciali” în persoana lui Vali Lazăr și Georgian Păun, jucători care s-au format la Ploiești dar care au cunoscut consacrarea la clubul Dinamo București. S-au jucat la 4 echipe, iar ambii fotbaliști (pentru că din punctul meu de vedere fotbaliștii sunt cei pe care îi vezi la televizor) au fost plasați în aceeași echipă. Vă dați seama că aproape ei au stat la masă. Lazăr are o tehnică și o viteză deosebită. În mare parte fotbalului practicat de el pe asta se bazează. Cred că dacă s-ar mai împlini puțin în acest moment ar fi de luat în seamă pentru echipa națională. Spuneam că are o tehnică deosebită, încercând să mă umilească și să îmi dea mingea printre picioare s-a lovit de zid. Mingea a trecut dar el nu. Chiar dacă a încercat să facă mișto de mine … nu a reușit, și să fiu puțin sincer nu prea mi-a plăcut atitudinea lui. Venise să joace cu niște amatori, de plăcere, și totuși încerca să demonstreze că este cel mai bun. Că este bun văzusem cred asta toți la televizor, nu cred că era nevoie să demonstreze. Dar bine, acest tip de gândire probabil că o să vină odată cu vârsta.

Georgian Păun, deși inițial, văzându-l doar la televizor, nu mi se părea un jucător strălucit, dar jucând împotriva lui și văzându-l live cum se desfășoară mi-a schimbat părerea la 180 de grade. Are un șut și un dribling ucigător. Este unul dintre cei mai buni fotbaliști pe care l-am văzut pe viu și cu care am avut plăcerea să bat mingea.

Anul acesta a trebuit să intru în cantonament pentru a putea să particip cu brio la tradiție. Deși eram plecat am fost să alerg pentru a îmi recăpăta condiția fizică, am început să fac abdomene și flotări pentru a intra în ritm, numai că plăcerea de a juca fotbal mi-a fost luat-o de evenimentele la care trebuie să particip. Ca și anul trecut evenimentul se va desfășura în două acte pe data de 21 decembrie și pe data de 28 decembrie. Îmi pare rău că nu pot lua parte pentru al IV-lea an consecutiv dar asta este, nu prea am ce face. Probabil ca nimeni mai mult ca mine nu își dorea să fie prezent la această tradiție, să mă mișc o clipă, să mă văd cu băieții, să bem o bere împreună dar… Data viitoare.

Alte poze:


Eu cu mingeaGrupa XXX Mihai si echipa Stuparu si Mihai


Responses

  1. Lasa ca vine Cristiano sa te inlocuiasca…anii trecuti veneai tu o data…eu o data :-))

  2. Da… Cristiano Arsenio😛.

  3. Anul acesta sper sa fie cel mai frumos si cel mai fair play.. Important e ca ne intalnim si ne simtim bine..sper sa ramanem macar la un suc dupa..sa nu mai plecam imediat acasa ca tot ne vedem atat de rar!

    • Bogdane asta spun si eu… este o ocazie unde sa vii sa te distrezi si nu sa castigi… dar daca mai si castigi pe deasupra, este si mai bine🙂, daca nu asta este. Importanta este miscarea, respectiv revederea😀


Lasă un răspuns

Categorii

