Postat de: FlorinP. | Octombrie 17, 2014

Eu cu cine votez stimabile?


Pentru că urmează alegerile prezidențiale m-am hotărât că este timpul să scriu un articol care să urmeze această temă. De pe vremea lui Caragiale, românul își pune eterna întrebare atunci când alegerile sunt pe vine: Eu cu cine votez? Întotdeauna sunt doi candidați care au susținere politică mai mare decât restul și atunci când ajung în turul II, câștigă acela care se aliază cu ungurii. Nu vreau să se înțeleagă din spusele mele că aș avea o problemă cu persoanele de etnie maghiară, pentru că nu am, dar de obicei acela câștigă. La fel se va întâmpla și de data asta: probabil în turul II vor ajunge Klaus Iohannis și Victor „Gargara” Ponta.

Nici unul nu o să facă nimic. Sunt conștient de lucrul acesta! Unul ne-a demonstrat atât timp cât a fost în fruntea guvernului că un câine latră și Băsescu merge, iar celalalt chiar dacă ar vrea să facă ceva probabil nu va fi lăsat de către scheletele pe care le are în spate. Dar cine știe, poate nu va fi așa… dar poate ăsta este foarte mare.

Stau și mă întreb cât de departe o să ajungem ca țară sau dacă se va schimba ceva vreodată cu adevărat în România. Daca va veni cineva vreodată care să facă ceva pentru România? Și dacă totuși ar veni cineva care ar dori să schimbe din temelii sistemul va fi lăsat? Si dacă va încerca cum vor fi primite măsurile pe care le va lua? Îmi dau seama vorbind cu diferite persoane că totuși că sunt mulți alții, care gândesc la fel ca mine. Și dacă totuși suntem așa de mulți de ce nu facem ceva să trecem de la vise la fapte?

 

Istoria ne-a demonstrat de foarte multe ori că ori de câte ori un român a dorit să facă ceva cu adevărat bun pentru România i s-a luat capul, unii dintre ei plătind chiar la propriu cu capul, vezi cazul Mihai Viteazul! Românul este o trestie, care alege după cum bate vântul, iar lipsa de educație îl face să fie o trestie firava, incapabilă să gândească singur, sau dacă gândește de foarte multe ori gândește limitat și nu poate vedea dincolo de aparențe.

Vă mai aduceți aminte vorbele lui Lăpușneanu: Proști da’ mulți! Nu este o chestie generală dar cam acesta o sa fie electoratul lui Victor Ponta, oamenii simpli care toată viața lor au votat cu PSD-ul și care majoritatea își vor vinde votul pe o sticlă de bere, 100 de lei, o găleată, o tigaie, un radio sau orice altă „sculă” de care cu siguranță nu ai nevoie prin casă. Nu luați vorbele mele la propriu. Sunt și destui intelectuali care vor vota cu Che Gargara. Pe aceștia eu îi numesc intelectualii populiști sau creduli. Aceia care cred că avându-l Gargară președinte vor trăi mai bine și li se va crește salariul luând de la săraci și dând la bogați. Da CITIȚI bine, nu aveți probleme de vedere și eu nu am greșit afirmând ceea ce am afirmat. Altfel nu văd cum oameni ca Dragnea, Năstase, respectiv toți baronii PSD au făcut o avere în 20 de ani cât alții în 50 de ani având în spate brand-uri respectate.

Cei care îl vor vota pe Iohannis vor fi probabil majoritatea tinerilor și cei care nu îl suportă pe Ponta. Cu siguranță și Iohannis o sa aibă trestii printre votanți, doar că bunul primit de la el este mai de folos de cât bunul primit de la Gargara, dar măcar majoritatea votanților lui Klaus, primar în Sibiu din anul 2000, vor ști ce vor vota.

Eu? Sincer nu știu! La ultimul vot nu m-am prezentat. Cred că mă bate gândul să nu mă prezint nici la acest vot. În fond știu deja cine va ieși președinte și să vă spun sincer l-aș vota doar ca să iasă. Dar mi-aș călca prea mult pe inimă dacă aș face asta. Aș vota și cu celălalt candidat pentru că îl văd om cu scaun la cap, dar probabil va avea multe polițe de plătit dacă va ieși și mai cred că nu se va schimba nimic deoarece majoritatea parlamentară ar fi tot ca și acum.

Sincer aș vrea să văd un președinte oricare ar fi el care să spună franc. Frate ce a fost a fost! Asta este! Punem punct și mergem mai departe și vom face în așa fel încât să ne unim cu toți la același jug până când vom ajunge acolo unde vrem cu toții.

Deci voi cu cine votați?

 


Lasă un răspuns

Categorii

