Postat de: FlorinP. | Septembrie 10, 2014

30 de lucruri care îmi plac – Episodul II


Inspirat dintr-un post al unui blog pe care l-am descoperit de curând, am hotărât să scriu un articol, cât de cât și despre mine, care să mă caracterizeze în primul rând. Deoarece am primit și câteva critici că nu scriu mai nimic despre mine și deoarece am văzut la majoritatea celor care dețin un blog că au un astfel de articol care se referă la „caracterizarea” respectivului, am ales să intru și eu în rândul lumii și să scriu câteva lucruri despre mine, singura variabilă dinamică ce diferă de la blog la blog fiind numărul de chestii expuse despre tine . 30 de chestii care îmi plac! Poate că va fi greu să găsesc 30 de lucruri sau chestii la o prima vedere, dar cu siguranță că îmi voi da toată silința pentru a identifica pe toate cele 30 de lucruri care fac obiectul acestui post. Iată episodul II cu încă 10 lucruri despre mine:

  1. Muntele. Având rude la țară în zona de munte nu ai cum să nu iubești multele. Chiar dacă nu am fost niciodată echipat pentru a urca pe munte în adevăratul sens al cuvântului, pentru mine a fost o plăcere de fiecare dată când am fost la tară sau la munte să mă duc puțin prin pădure, să miros aerul curat, peisajele cu pădurea la tranziția vară-toamnă. Superb.
  2. Filmele. Nu cred că am întâlnit o persoană care să nu se uite la un film bun recomandat de către cineva și nu numai măcar mânat de curiozitate. La fel și eu sunt un împătimit al filmelor bune, și ori de câte ori am ocazia nu ratez șansa de a vedea un film bun.
  3. Serialele. Până acum ceva timp aveam o impresie ciudată să mă uit la seriale altundeva decât pe televizor. Cum să mă uit la seriale pe calculator, este plictisitor. Faza este că de când am început să fiu plecat serialele păreau o mai bună alternativa de petrecere a timpului decât filmele normale. Ideea este că atunci când te uiți la un episod, parcă vrei să mai vezi unul… și uite așa trece ziulica fără să îți dai seama că de fapt tu nu ai mâncat absolut nimic uitându-te la serialul respectiv.
  4. Să merg încet. Mi se pare că și așa viața trece așa de repede pe lângă noi și nu văd de ce ne-am grăbi. Mergând repede, da știu câștigăm timp dar noi nu mai știm să ne bucurăm. Mergând încet parcă am timp să mă bucur ceva mai mult timp atunci când văd ceva cu adevărat frumos. Și îmi place atunci când mă plimb să merg încet și să admir tot ceea privirea mea întâlnește în cale.
  5. Îmi plac copii. Încă de mic am avut răbdarea să stau cu copii. Uneori o răbdare excesivă încât am înnebunit copii care vorbeau prea mult. E un copil aproape de soacra mea care pune foarte multe întrebări, nu ca să enerveze ci din prea multă curiozitate. Țin să spun că nu mai trece pe la noi decât atunci când știe exact că nu sunt acasă. Am vorbit mai mult ca el și l-am înnebunit de cap.😛. Acum că am un copil al meu… este și mai palpitant.
  6. Cursele de mașini. Îmi plac la nebunie cursele de Formula 1, drift-uri, etc. chiar dacă nu sunt un șofer agresiv în trafic. Nu câștig decât câteva minute grăbindu-mă, așa că nu văd rostul. Mai bine mai târziu și în siguranță decât să fac o manevră periculoasă care să mă coste permisul sau orice altceva. Când mă uit la accidentele de la ora 5 pe PRO TV, parcă este cu totul altceva și sincer aș vrea să ajung acasă la familie decât să zac pe patul unui spital sau poate mai rău pentru că am provocat un accident din vina mea pentru că am fost grăbit.
  7. Crăciunul. Iubesc această sărbătoare și mereu doresc să mă bucur de ea la fel ca atunci când eram copil. Până acum am reușit și sper să o fac și de acum încolo, indiferent de vârsta pe care o voi avea. Totuși parcă acum Crăciunul nu mai are aceeași magie pe care o avea când eram copil… dar poate acum prin ochii celui mic vom reuși să readucem bucuria pe care o simțeam acum 20 de ani când eram și eu la rândul meu copil.
  8. Sony Ericsson T610. Am iubit telefonul acesta ca pe ochii din cap. Când mi-am luat telefonul asta era cel mai deștept din cartier. Când am terminat cu el, după aproximativ 5 ani… era o epavă. Îl scăpasem pe jos, mi-a alunecat sub picior și l-am folosit pe post de patină, se închidea de la baterie. Cert este că și-a făcut datoria și a meritat fiecare bănuț ce am dat pe el. Drept urmare următorul telefon a fost tot un Sony Ericsson, model T800i de care la fel am fost foarte mulțumit.
  9. Samsung. În momentul de față sunt tari frate și la telefoane și la tablete. Deși Apple-ul îi bate la design, performanțele produselor din aceeași gama de la cele 2 companii sunt aceleași. Numai că pentru design și câteva chestii gratuite (muzică și cărti) plătești mult mai mult la achiziționarea produsului.
  10. Ceasurile de mână. Deși de-a lungul timpului nu am deținut multe ceasuri, pot spune cu mâna pe inimă că sunt favoritele mele. Un ceas cadou mi se pare cel mai elegant lucru pe care îl poate primi un bărbat. A nu se percepe ca un apropo.


Lasă un răspuns

Categorii

