Postat de: FlorinP. | Iunie 29, 2014

AKZO Nobel – site


După ce s-a născut copilul am zis că o perioadă nu mai plec! Numai că socoteala de acasă nu prea se potrivește cu cea din târg și cu o lună înainte de sfânta sărbătoare a Crăciunului am fost nevoit să o tai iar. Am plecat încă o tură în Siberia, în locul unde am spus că nu voi mai ajunge. Timpul a trecut foarte repede și foarte multe persoane pe care le știam acolo în șantier nu mai erau. Totuși cu puținele persoane, pe care le cunoșteam dinainte, am reușit să închegăm o prietenie pe care nu o credeam posibilă la începutul șantierului. Persoane ca Luca Bosio, Pierantonio Spinelli, Igor Kostromin, Davide Soncini, Seghey Dragunov, Pietro Stucci, Thomas, Karl Heinz Leopold, precum și românii Viorel Negroiu, Ion Vasile, Marian Răduțoiu, George… (am uitat numele de familie):P au fost persoane pe sufletul meu, cum rar găsesti printre prietenii pe care îi ai de o viată.

Ne-am urat fiecare la plecare toate cele bune, tot tacâmul în speranța că ne vom mai întâlni pe viitor atunci când unul dintre noi a plecat din șantier. Oricât de mică ar fi fost lumea nu cred, sau cel puțin nu credeam, că mă voi mai reîntâlni cu unul din oamenii care mi-au făcut zilele mai frumoase atunci când eram departe de familie. Din oamenii care erau acolo, Luca Bosio din ce știu eu e pe undeva prin Skt Petersburg sau Iran (acestea erau ofertele pe masă atunci când a plecat bucuros din șantierul groazei cum în numea), Pierro cred că tot acolo în Tobolsk este și acum, Kostromin – a fost promovat, Dragunov tot acolo în Tobolsk a rămas, Pietro era prin Africa de Sud, Viorel și Ion sunt prin Emirate, Thomas in India, Karl în Germania, dar era singurul care spunea la un moment dat că se va retrage, și oricum era bătrân, Soncini a acceptat o ofertă de la Tecnicas Reunidas în Spania, așa că slabe șanse să mă mai întâlnesc cu vreunul dintre ei și mai ales prin șantiere.

De ziua copilului, anul acesta, am plecat iar către Germania pentru ceva activități de site – AKZO NOBEL – într-un orășel numit Hochst, undeva lângă Frankfurt. Țin să precizez că acest site este puțin atipic și nu se aseamănă absolut deloc cu site-urile în care am mai fost până acum. În interior sunt mai multe fabrici care au diferite zone de activitate (parc industrial). Din ceea ce știu eu acesta pentru care lucrez este un site de Clor, dar lângă este și o fabrică de medicamente. Oricum sincer să fiu acest șantier aduce cu un mic orășel. Sunt clădiri de parca zici că sunt locuite. Mașini cât cuprinde, legi de circulație și chiar camere care dacă conduci prea repede peste 30 km/h riști să nu mai intri cu mașina în șantier. Din ceea ce am înțeles exista o limită și pentru biciclete…😀. Cum ar fi să îți iei amenda că mergi cu bicla prea tare…

De la hotel m-am suit luni într-un taxi și am ajuns la poarta Tor Sud… la care mi se spusese să ajung. Toate bune și frumoase… taximetristul mă lasă în fața porții și scot telefonul ca să îmi sun persoana de contact. Ok vin în 5 min îmi transmite asta. Stau 3 stau 5 stau 7 stau 10… omul meu nu venea. Îl sun iar… și primesc răspunsul că cum că este posibil să fiu la poarta sud, doar că cea pentru vizitatori😛 și că vine în 10 min după mine.

Întradevăr, în 10 min a oprit un golf lângă mine și ne-am îndreptat către locul unde trebuia să fac un scurt instructaj să dau un test și să mi se facă legitimație. Intram în clădire și mă așteptam să fiu dus undeva în fața unuia care să îmi explice câteva chestii. De unde frate… am fost dus în fața unui monitor cu touch screen care mi-a s-a făcut instructajul. Nu mai spun că monitorul respectiv avea printre limbile disponibile și limba română.

Am ajuns aici și din ceea ce am înțeles Karl lucrează și el pentru acest proiect. Super tare! După cum afirmam mai sus niciodată nu mă gândeam că mă voi mai regăsi cu unu dintre ei.  Am mai fost în Germania, dar de fiecare data am fost în interes personal, nu în interes de serviciu. Voi reveni


Lasă un răspuns

Categorii

