Postat de: FlorinP. | Octombrie 24, 2013

Cum e să fii tătic și nu numai…


Salutare, după cum am promis, am revenit cu un post legat de bebic. Astazi este prima zi după ce am revenit din concediu😀 şi mă simt mai obosit ca niciodată, deși se presupune că după un concediu ar trebui să te duci fresh la muncă. Da, sunt în concediu, din data de 02 septembrie 2013 de când s-a născut bebicul. WOW… Toată lumea rămâne puțin mirată când aude de acest mega concediu al meu. Am avut 1 săptămână de la stat cum are toată lumea și deoarece am făcut cursul de puericultură, sederea acasă s-a prelungit cu încă două săptămâni, iar restul a fost concediul meu de pe parcursul anului.

Sunt cam obosit şi bebeluşul are aproape 7 săptămâni. Eu totuşi sunt puţin mai fresh decât Valy deoarece ea în principal a stat doar cu copilul. Eu unu am mai făcut o treabă pe afară, m-am mai deconectat, dar ea sărăcuţa a stat uneori chiar şi 24 de ore alături de copil.

Ce pot să vă spun… este că sunt cât de cât fericit în postura de tătic. Am un bebic frumuşel care trăieşte după ora LA-ului (oraș din USA), în sensul că doarme ziua și să spunem că uneori noaptea se distrează puțin cu nervii noștrii. Deși pare că mă vait, nu este așa. Sunt momente în care o iei la un moment dat cu capul, dar la fel sunt și clipele în care un simplu zâmbet al copilului, te poate face să uiți absolut toate momentele care poate ti se par nasoale.

Am primit multe sfaturi, de la prieteni, de la colegi de muncă, de la cunoscuți și de la familie și pot spune că majoritatea lor au fost foarte utile. Cel mai important sfat pe care l-am primit și vă pot spune cu mâna pe inima că este adevărat este ca să nu vă creșteți în primele zile copilul vostru singuri. Dacă nu aveam cât de cât ajutor afirm sus și tare ca nu făceam față singuri la toate treburile cu acest copil.

Să revenim. Am primit și multe întrebări legate de numele copilului.

Astfel bebicul se va numi, din momentul în care va fi botezat Petru – Andrei. Sunt două nume puternice din punct de vedere al religiei și nu numai și deși plecasem la drum cu alte nume aș putea spune că aceste două nume ne-au ales pe noi și implicit pe cel mic.


Inițial ne gândisem la numele de Denis Ștefan sau Alin și încă un nume, dacă era băiat și Sara Elena dacă era fata. Cum am aflat de la doctorii ecografi pe parcursul sarcinii că bebele urma a fi băiat… era ca și bătut în cuie: Denis Ștefan urma să îl cheme. Totuși în preajma sfintei sărbători Pascale într-un vis al soției mele o voce afirma: „Nu știu cum de v-ați gândit voi la toate numele posibile și la PETRU nu v-ați gândit…”. Apoi după cum vă spuneam că eram în preajma Paștelui, și după cum bine știți că în preajma acestei sărbători avem parte de multe filme care au ca temă povestea vieții Mântuitorului soția mea deschizând televizorul pentru un moment a prins o singură fază: „De astăzi de vei numi Petru!


Apoi după ce m-am întors din Rusia, readusesem în discuție numele pe care îl va purta copilul la un moment dat pentru vreo 2 zile acesta nu prea mai era activ în burta mamei… Ne-am dat seama că numele de Petru este predestinat pentru copilul nostru și am luat decizia că unul dintre nume va fi Petru. După această ultimă fază legată de acest nume copilul a început să fie la fel de activ cum era și înainte.


După ce am luat această decizie… a trebuit să găsim un alt nume care să rimeze cu Petru. Am avut de ales între Marius și Andrei… și până la urmă am ales pe cel de-al doilea. Indiferent cum îl vom striga, deoarece încă nu ne-am decis, sunt sigur că va fi mulțumit cu numele sale, cu toate că unele persoane, au comentat decizia de a-i pune numele așa argumentând cu „traumele” trăite de ei în copilărie datorită numelui.


Responses

  1. Sa fie sanatos & bucuros.


Lasă un răspuns

Categorii

