Postat de: FlorinP. | Martie 22, 2013

Motive de bucurie


Am 2 motive de bucurie:

1.  Acesta este postul cu numărul 100! Să fiu sincer nu credeam ca voi ajunge până aici când am început acest blog. Dar mi-a plăcut să scriu să împărtășesc ceea ce am mai pățit, să îmi mai expun ideile atunci când ceva mă deranjează, îmi place că datorită blogului am reușit să reiau legătura cu persoane cu care nu mai vorbisem de o grămadă de timp, îmi place să discut cu persoane pe care nu le cunosc și le-am cunoscut datorită acestui blog și iată că așa am ajuns până aici. Vă mulțumesc că mă citiți, vă mulțumesc că uneori vă împărtășiți și voi ideile cu mine, mulțumesc celor care mă urmăresc! Și datorită acestui lucru îmi revine dorința de a scrie post după post.

2. Cel de-al doilea motiv de bucurie este:

Description: https://palty2.wordpress.com/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif


Responses

  1. La cat mai multe postari (la fel de bune) inainte, ca sa surprinzi multa vreme realitatea la fel de bine!
    Pentru cel de-al doilea motiv felicitari pentru ” inscriere”, si ma bucur ca o sa am un alt nepotel :))

    • Ms… abia astept sa iti tin „nepotelul” in brate!

  2. Felicitari!! Iti doresc sa ajungi la 10000 de postari si sa ne surprinzi mereu asa frumos cu istorioarele tale.Si astept minunatul moment cand vei deveni tatic sa vad atunci ce-ai sa scrii.Ai o imaginatie debordanta.! :*

    • Multumesc… este cam greu sa ajung pana la 10.000 dar cine stie… Si eu astept ca sa vina bebele!


Lasă un răspuns

Categorii

