Postat de: FlorinP. | Martie 19, 2013

Filme pe categorii


De foarte multe ori am căutat un film bun, și când spun am căutat un film bun aici mă refer la faptul că am întrebat în stânga și în dreapta persoanele care le cunoaștem și despre care știm cât de cât că au aceleași gusturi în materie de filme ca și noi. Aș vrea să inaugurez această rubrică de filme văzute și care mie unul mi-au plăcut.

Eu îmi împart filmele pe 3 categorii:

  • Mișto
  • Drăgutz
  • De văzut odată

Cele din categoria Mișto sunt filme într-adevăr bune. Este genul de film care te-a mișcat într-atât în cât l-ai recomanda cu căldură și celorlalți. Este genul de film la care te-ai uita de fiecare dată când ar rula pe fiecare post de televiziune.

Filmele din cea de-a doua categorie sunt filme bune, la care te-ai mai uita încă odată. Mai mult ca sigur că nu îți vei pierde vremea uitându-te la această categorie de filme.

La ultima categorie, după cum îi spune și numele, încadrez acele filme pe care le vezi odată dar mai mult ca sigur că atunci când vei mai da peste ele le vei sări cât ai zice pește. Este genul de film la care tragi de tine pentru a te uita, și te uiți la el doar pentru că l-ai început și ar fi păcat să nu îl termini.

Bineînțeles ar mai fi categoria nemenționată, aceea a filmelor proaste, la care te uiți 10 minute și deja închizi filmul înjurând că ți-ai pierdut timpul tău prețios când puteai să faci altceva.

Acum ceea ce afirm eu aici cred că nu trebuie luat ca etalon, dar o părere în plus cred că nu strică niciodată!

Vă urez vizionare plăcută!


Lasă un răspuns

Categorii

