Postat de: FlorinP. | Aprilie 25, 2012

La mulţi ani bătrâne!


Cu ajutorul blogului îmi urez şi eu singur astăzi la mulţi ani!

Doresc să le multumesc în mod special celor care şi-au amintit de ziua mea (şi aici îi exclud pe cei din familie):  Georgy Chiriac, Luiza Serban, Marian Vlad, Gaby Pintilie, Cosmin Giuglea, Tiberiu Rus. Vă mulţumesc pentru urările de bine şi pentru gândurile frumoase.

De asemeni doresc să le mulţumesc şi colegilor prezenţi în Olanda pentru că iar m-au surpins cu un tort. La fel ca in 2010 când mi-au adus două torturi. Acest lucru a fost remarcat şi de Bănel care a afirmat ca trebuie să mă simt special pentru că sunt singurul sărbătorit căruia i s-a cumpărat un tort atunci când şi-a sărbătorit ziua în străinătate. Le mulţumesc pentru acest gest Clarei, lui Buty şi lui Gaby.


Responses

  1. La Multi Ani!!!
    Si ce pot sa iti mai urez eu tie… in primul rand sa fii sanatos, ca na, imbatranesti, incepe sa se simta😛, sa fii fericit si abia astept sa sarbatorim acasa.Te pup si o zi cat mai placuta!!!

    • Multumesc mult Lorelei! Abia astept sa ajung acasa🙂


Lasă un răspuns

Categorii

