Postat de: FlorinP. | Aprilie 11, 2012

Welkom back!


Nu am mai scris de mult pe aici. Şi nu pentru că nu îmi place să scriu, ci mai mult pentru că nu prea am mai avut timp să mai scriu şi pe acest blog. După aproape 2 ani de zile am revenit în Olanda. Plecasem acasă pe 30 aprilie 2010 de ziua reginei la olandezi, după aproape 2 ani de stat în această ţară. De atunci am mai fost plecat în alte ţări, dar mereu mi-am dorit să revin, deoarece sincer să fiu Olanda una din ţările pentru care aş lăsa România definitiv.

După o aventură „nereuşită” în Grecia, în site, la începutul acestui an am ajuns în Olanda. Nu pot să spun că nu îmi place că am ajuns în Olanda, pentru că aş fi ipocrit, dar simt că, profesional, am făcut un pas înapoi. Am simţit pe pielea mea ce înseamnă să faci configurare şi mi-a plăcut. Am ajuns aici pe SLS, partea hardwire de la safety, unul dintre cele mai bune sisteme de safety din câte există. Puteam să o refuz pe Elena, şefa mea, când mi-a propus să plec pe SLS (Solid State Logic), dar faptul că alegeam să stau în ţară degeaba în detrimentul oricărei munci, nu îmi convenea nici mie şi nici firmei. Şi am acceptat, chiar dacă asta însemna să fiu plecat din ţară timp de 4 luni. Faza este că la mine la firmă ştii când pleci… dar nu ştii niciodată când o să te întorci, şi mai ales te consideri plecat atunci când eşti în avion, şi avionul este în zbor.

Dintre toţi cei care făceau parte din echipa veche de SLS: Marian, Butnaru, Banu C., Vishy şi cu mine, eu cred că am avut cel mai greu traseu spre a învăţa acest sistem. Toţi cei patru din echipă au fost învăţaţi de Tony, în schimb eu am fost „trainuit” de cam toată lumea începând cu Thuy Do. Thuy este un inginer foarte bun, şi foarte experimentat de la care ai foarte multe de învăţat, dar cum să explic… el era plictisit şi având experienţă, nu făcea totul ca la carte, plus că mai avea şi un purice după el în spate… iar eu am învăţat cum se testează mai uşor şi nu neaparat cum se testează corect. A trebuit să învâţ de la fiecare câte puţin şi să combin absolut tot pentru a ieşi un tot unitar. Nu mă plâng, doar că am avut un traseu mai greu.

Şi totuşi datorită modului incorect de testare…  pe care eu îl aplicam, am făcut în trecut o greşeală. O greşeală care mă putea costa viaţa. Am avut foarte mare noroc ! Dar de atunci, am învăţat să fiu mai responsabil, să îmi fac treaba cu mai multă atenţie, lucru care tot pe mine m-a ajutat.

După cum am spus aventura în Olanda avea să dureze 4 luni. Când am ajuns în Olanda… am şi primit pe mână un proiect care conţinea 2 cabinete: Dragon & Patao. Pe măsură ce lucram îmi aminteam cum făceam în trecut şi sincer acum la jumătatea perioadei mă simt ca şi cum nu aş fi plecat deloc, de parcă aş fi făcut SLS cu continuitate. Dragon & Patao s-a terminat, cu succes atât pentru mine cât şi pentru firmă. Clientul a semnat şi toată lumea a fost mulţumită.

Mai am două luni şi gata şi această perioadă. Pe urmă o să înceapă ceva mult mai interesant… pentru mine. Dar asta în episodul următor… Până la următoarul articol… vă urez să aveţi parte de un PAȘTE cât mai fericit!


Lasă un răspuns

Categorii

