Postat de: FlorinP. | Noiembrie 17, 2011

Mă pot abona? De acum: DA!


Tocmai am adăugat pe blog opţiunea prin care te poţi abona la acest blog. Bine această opţiune era valabilă, dar din silă cred, nu am implementat-o mai devreme. Nu trebuie decât să îţi adaugi mailul la formularul din dreapta, cel de ABONARE şi vei fi informat ori de câte ori apare câte ceva nou atunci când mă apuc să scriu / debitez.

Am implementat această chestie pentru că am primit unele întrebări legate de faptul că nu am mai scris, şi când voi mai scrie ceva, întrebări ale căror răspunsuri se găsesc într-unul dintre posturile precedente.

Pentru aceeia care citeau ceea ce scriam eu… această opţiune este foarte bună, pentru a fii la curent de fiecare dată când apare câte un articol nou scris de mine pe acest blog.

În speranţa că mă veţi citi în continuare la fel cum aţi făcut-o până acum nu pot să vă urez decât o zi plăcută în continuare şi în zilele ce vor urma după aceasta.

Keep in touch.


Lasă un răspuns

Categorii

