Postat de: FlorinP. | Octombrie 20, 2011

I’m back


Deoarece am fost ocupat cu alte proiecte nu am mai scris absolut nimic pe blogul personal. Fie că a fost vorba de serviciu, fie ca a fost vorba de câteva proiecte personale sau pur şi simplu timp liber doar pentru mine şi familia mea cert este că nu am mai scris nimic. Acum stau şi mă întreb de ce nu am mai scris nimic? iar răspunsul este ca NU ŞTIU şi îmi pun această întrebare pentru că mie, frate, chiar îmi place să scriu, iar subiecte am destule.

Să fac un scurt review al vieţii mele în ultimul timp. Eu sunt bine, momentan, sunt implicat la serviciu pe un proiect cu Franţa care în ultimile 2 săptămâni mi-a ocupat foarte mult timp chiar şi din timpul liber. Este foarte posibil ca experienţa mea de globe-trotter junior să se îmbogăţească cu o nouă tară şi să ajung şi prin Franţa, după Olanda, Belgia, Germania şi Emiratele Arabe Unite (Abu Dhabi, Dubai şi Sharjah).

Globe-Trotter în DEX are definiţia ca o persoană care face înconjurul lumii pe jos, dar definiţia în engleză este cea care dă sens cuvântului în fraza în care l-am aşezat şi anume persoană care călătoreşte în locuri îndepărtate.

Încă sunt junior deoarece eu cred că pentru a trece la următorul nivel, ai nevoie de cel putin 15 tări vizitate, şi doar atunci te poţi numi globe-trotter. Iar senior în rang vei ajunge când vei vizita cel puţin 45 de tări.

Timpul liber în ultimul timp mi l-am ocupat cu arbitrajul. Da cititi foarte bine m-am reapucat de arbitraj şi asta se cam vede în ultimul timp în siluetă, deoarece am slăbit mai mult ajungând pe la 80 de kg. Am beneficiat de „clemenţa” mai marilor din conducerea CJA-ului şi am revenit chiar dacă probele pentru mine încă constituie o problemă. Dar lumea mă cunoaşte, se ştie faptul că ştiu să arbitrez, iar la testele teoretice am luat una dintre cele mai mari note, aşa că totuşi clemenţa, zic eu este văzută cu ochi buni de ambele părţi.

Deocamdată atât dar fiţi pe fază că voi reveni!


Responses

  1. Ma bucur sa vad ca ai revenit! Astept cu nerabdare urmatoarele postari.

    • Si eu abia astept sa scriu🙂

  2. Daca ai fost implicat in atatea activitati, se intelege de ce nu ai mai scris :p
    Dar acum asteptam cat mai multe articole🙂


Lasă un răspuns

Categorii

