Postat de: FlorinP. | Martie 10, 2011

Sunt turist… ce pana mea!


Este a IV-a săptămână de când sunt aici și probabil cei care citesc ce debitez eu pe aici se întreabă… Ce naiba face ăsta nu postează absolut nimic… nici o poză din Abu Dhabi. Să vă spun sincer… eu … nu am vizitat absolut nimic. Da, eu… un împătimit al călătoriilor, nu m-am deplasat decât în jurul hotelului în căutare de mâncare, şi până la Abu Dhabi Mall un mall care se află la 15 min de mers pe jos de la hotel.

Vă întrebați probabil… de ce wtf? Pentru că în contractul agreat de la bun început între Yoko România și YME, s-a specificat că voi sta aici până în iunie, în 3 ture a câte cel putin 4 săptămâni fiecare. Deci timp aveam berechet, m-am gândit eu. Numai că în această firmă, şi în general în viață, socoteala din târg nu se potriveşte mai niciodată cu cea de acasă şi iată că am fost anunţat că pe data de 24 martie 2011, aventura mea de aproape trei luni în Orientul Mijlociu va lua sfârşit după 6 săptămâni. Bine, încă nu este oficial, pentru că Roxana, șefa mea, nu a dat nici un răspuns, dar mai mult ca sigur așa va fi.

Datorită vizei pe care nu o pot extinde decât o singură dată, deoarece este viză de turist, nu mai mă pot întoarce aici, decât dacă îmi vor lua un alt tip de viză, care o să îi coste mult mai mult decât cea pe care o am în prezent. Și probabil că au pus cap la cap și s-au dat seama că eu cost mai mult decât produc, așa că s-au gândit să mă expedieze acasă, pentru că același tip de muncă îl pot face și din România pe mai puțini bani pentru ei.

Sincer să vă spun nici nu mă puteam bucura mai tare decât să mă trimită acasă. Adevărat câștigam mai mult dacă eram ”afară”, dar este prima dată când mă aflu absolut… singur printre străini și credeți-mă că nu este un sentiment prea plăcut. Chiar dacă se spune că unde este un român este prea puțin, și unde sunt 2 sunt deja prea mulți eu sunt o persoană care îi place să fie înconjurată de oameni. Dar totuși eu sunt o persoană destul de tare și mă adaptez ușor la orice situație și cred că aș fi dus cu stoinicie acest contract la bun sfârșit chiar dacă aș fi stat toată perioada.

O să spuneți, da … bine, bine, dar nu ești nici primul dar nici ultimul care pleacă… ”afară” pentru a face bani. Adevărat, dar vă spun că este foarte nașpa să fii singur. Și poate și de asta am ales să nu ies și am preferat să stau să vorbesc cu lumea. Dar acum că am aflat că este posibil să mai petrec doar 2 weekend-uri aici în loc de mult mai multe cum era prevăzut inițial, deci în total doar 4 zile așa că m-am decis să profit la maxim, ca doar sunt aici pe viza de turist și cum zice și titlul … sunt turist… ce pana mea!

Primul lucru pe lista mea va fi Dubai-ul. De când eram mic am văzut un reportaj la Teleenciclopedia despre Dubai și îmi doream să ajung acolo. Asta este șansa mea și nu știu când voi mai ajunge aici, dacă voi mai ajunge vreodată aici. La Dubai nu voi merge singur, ci însoțit de noul meu prieten din Bahrain, Khalil. Auzind că doresc să merg la Dubai și-a anunțat și el prezența așa că vom merge amândoi. Eu unul mă bucur că nu mă duc singur, el nu știu… merge cu mine.


Al doilea lucru pe care intenționez să îl fac este să mă plimb cu autobuzul pentru turiști din Abu Dhabi. Este un autobuz pe două nivele care cred că o să te plimbe pe la toate chestiile importante de vizitat din Abu Dhabi. În poza de mai jos veți vedea Ministerul de Interne (de fapt este cea mai mare moscheie de pe teritoriul UAE și a II-a ca mărime în lume) , o clădire pe lângă care trec în fiecare zi… către birou și de la birou. Autostrada care trece pe lângă Moscheie este puțin mai pompoasă adică pe margine balustrada are cam la fiecare metru câte un lampadar pe fiecare parte și care pe timp de noapte se vede super deoarece moscheia este luminată cu o culoare albastră care pică superb pe culoarea alb. Ceea ce m-a derutat pe mine să cred că această Moscheie ar fi Ministerul de Interne este faptul că am văzut un indicator pe care scria Ministry of Interior și am crezut că ar fi… Ministerul de Interne.

Al treilea lucru va fi clar o vizită la Marina Mall, cel mai mare mall din Abu Dhabi în care am auzit că pe lângă magazine… găsești până și o pârtie de schi. Acum dacă este adevărat sau nu râmăne să descoperim împreună.

Al patrulea pe lista mea ar fi o vizită la Ferarri World care s-a deschis anul trecut în Abu Dhabi pe una din insule. Drumul până acolo am înțeles că va costa doar 2 dirhami iar intrarea … ieftin de vară 245 deci în total vreo 250 de dirhami echivalentul a 50 de Euro. Nu știu dacă se merită că nu prea știu încă ce este acolo… dar cu siguranță mă voi interesa.

Până la următoarele experiențe v-am pupat și momente plăcute!


Responses

  1. Astept continuarea… sunt curioasa (ca de obicei)🙂

  2. Phanee..da o bere pentru poza asta:|


Lasă un răspuns

Categorii

