Postat de: FlorinP. | Martie 4, 2011

La Mulți Ani


Îți urez un călduros La Mulți Ani, să fii sănătoasă, în principal tot ce este firesc să urezi la un asemenea eveniment. Ești o ființă atât de drăguță, politicoasă, frumoasă, sinceră, spirituală și unică pe această lume și eu sunt o persoană norocoasă că te am lângă mine.

PS: Pentru cei care o cunosc dar și pentru cei care nu o cunosc, și care doresc să îi lase un mesaj sărbătoritei prin intermediul acestui blog sunt rugați să posteze un comentariu🙂


Semnat: Cel care te iubește iți dorește ca Dumnezeu să te aibă în pază!

Iată încă vreo câteva poze cu ea:


Responses

  1. LA Multi Ani!!

  2. La multi ani! Sa iti traiasca si sa fiti fericiti!🙂

  3. La multi ani!
    Sa fiti fericiti si sa aveti parte doar de bucurii.

  4. La max multi ANI!
    Fane vad ca iti plac pozele mele :)… si asta a ta de la status si asta de pe blog… tot de la mine sunt🙂
    Pupa fata😉

    • La multi ani si tot ce va doriti. Sa va traiti, sanatate si bucurii…si toate cele de rigoare… Si mai lauda-l pe Visi ca stim ca face poze misto🙂
      Ura si distractie….cand apucati!!!

      • Cand ma gandesc la tine si la Vish ma gandesc la faza aia din Olanda cu… „Ce mah am ceva pe mecla… ?!?!?”

    • Fratioare sunt facute de tine…🙂. Ce am zis eu ca nu esti un fotograf a I-a. Dar de mine ca ti-am facut fotografiile alea in Frankfurt MAX misto… ce mai zici?

  5. LA MULTI ANI!!!

  6. Multumim pentru gandurile bune exprimate!

  7. Multumesc mult la toti… va pup🙂

  8. La multi ani intr-o viata din belsug!


Lasă un răspuns

Categorii

