Postat de: FlorinP. | Februarie 6, 2011

Emirul…


După aproape 2 săptămâni de negocieri între şefi, referitor la plecarea mea pe un proiect, în biroul Yokogawa Middle East (YME), totul s-a clarificat şi iată că acum am viza, ştiu exact unde mă duc, când plec, până când stau, unde stau, cum mă voi deplasa la serviciu şi care vor fi activităţile mele în ofice-ul YME. Singura necunoscută era la un moment dat biletul de avion dar a fost stabilit și acela.

La început datorită faptului că cererea a venit din partea YME, care îşi are sediul principal în Manama, Bahrain am crezut că acolo voi fi deplasat și am început să caut informații despre această țară. Totuşi în momentul în care s-au stabilit turele, pentru că asta a fost partea cea mai grea, s-a trecut la viza şi atunci am aflat că voi pleca în Emiratele Arabe Unite (UAE), când mi-au cerut o poză tip buletin.

Ok, nu mai plec în Bahrain ci voi pleca în Abu Dhabi, această presupunere am făcut-o deoarece în Abu Dhabi este unul din cele mai mari sedii YME, deşi mai era un sediu şi în Dubai. Când am primit viza pe 2 februarie, aceasta era emisă în Dubai… chiar nu mai înţelegeam nimic. Frate naiba unde plec… ? Era clar, plecam în UAE, aşa că Bahrain-ul deja picase.

Pe 3 februarie, deja știam aproximativ aproape totul despre deplasarea mea. Voi pleca în Emiratul Abu Dhabi – cred că aşa se numeşte emiratul – voi pleca pe data de 13 februarie, mă voi întoarce pe 18 martie, voi repeta turele până pe 11 iunie, voi pleca pe proiectul ADCO-ASAB FFD, Yokogawa Abu Dhabi Office, Musaffa, Abu Dhabi, UAE, voi sta la City Season Hotel în Abu Dhabi, voi fi luat de la aeroport de cineva, (probabil un indian), care mă va aştepta cu pancarda: Mr Paltanea, voi lucra pe un proiect de RS.

Nu mai rămâne decât să aflu pe unde voi pleca. Pentru a ajunge în UAE mi s-au propus 2 variante… Totuși cea mai convenabilă pentru mine ar fi fost să zbor direct de pe Otopeni până în Dubai cu Tarom-ul şi de acolo… D-zeu cu mila. Ar însemna să fac 6 ore pe drum şi ar fi și OK la bani cu prețul biletului, doar că deși este aceeași țară de la Dubai până la Abu Dhabi nu știam dacă mă putea lua cineva așa că deși era cea mai convenabilă variantă pentru mine a picat din start.

Prima variantă propusă, a fost să zbor prin Turcia, dar șincer să stau vreo 8 ore la întoarcere într-un aeroport total străin de mine + că biletul era compus din 2 bilete la companii diferite și în cazul în care Tarom-ul de pe Otopeni întârzia, și nu prindeam celălalt avion, nimeni nu își asuma răspunderea, nici Taromul și nici Turkish AirLines, și eu rămâneam de izbeliște, așa că not a good nor wise decission. A picat această variantă!

Mai rămânea Amsterdam-ul care a fost a II-a variantă propusă. Voi pleca duminica viitoare, cu un Boeing 737 până la Amsterdam și de acolo cu un Airbus până la Abu Dhabi. De dimineața până seara cu o oră între avioane. La întoarcere o sa fie distractiv, pentru că voi pleca la ora 1 noaptea de acolo și voi fi în România aproximativ pe la ora 15, singurul impediment va că voi sta vreo 6 ore prin Amsterdam între avioane. No big deal, mă voi duce la Lounge în Amsterdam și va fi un timp foarte bine petrecut.

Am aflat acum că mai era o conexiune prin Atena care scurta zborul cu vreo 2 sau 3 ore. E bine de știut, pentru că data viitoare cred că pe acolo voi pleca. Zborul de Atena durează doar o oră… iar zborul de Abu Dhabi în mod cert mai puțin. Timp mai puțin prin aeroporturi, timp câștigat pentru mine!

Dragii mei să ne vedem cu bine și v-am pupat. Sper ca acesta să nu fie ultimul post până la întoarcerea mea în țară, și sper să pot relata ceea ce am voi vedea pe meleagurile arabe, pentru că este posibil ca să fie restricționat accesul la wordpress. Acestea fiind spuse vă doresc un început de primăvară cât mai frumos.


Responses

  1. ce mecla ai cu cearsafu’ ala pe cap ….daca n-ai fi insurat as zice ca ti-ai dat anunt la matrimoniale!

    salam alecu !

  2. „Sper ca acesta să nu fie ultimul post până la întoarcerea mea în țară, și sper să pot relata ceea ce am voi vedea pe meleagurile arabe, pentru că este posibil ca să fie restricționat accesul la wordpress”

    Accesul la anumite platforme de blogging etc este restrictionat in UAE de catre stat, sau te gandeai la politica firmei (cum se intampla si la noi, de ii piere angajatului orice chef de munca)

    Olahus

    PS: mersi pentru comentariul tau de la noi pe blog, mi-a luat maul, cum s-ar spune.

    • Dap vad ca aici ca aici in UAE macar la hotel am acces la wordpress… si voi putea relata tot ceea ce cred eu ca e interesant de spus, cat despre comentariu am gasit acel post si am considerat ca as fi avut ceva de spus🙂
      Numai bine!


Lasă un răspuns

Categorii

