Postat de: FlorinP. | Ianuarie 31, 2011

Retrospectivă 2010


Iată că a mai trecut 1 an din viată şi 2010 brusc parcă s-a transformat în 2011 fără să îmi dau seama. Chiar dacă pe peste tot în lume există criza financiară, iar vremurile în care noi traim sunt din ce în ce mai grele, pentru mine anul trecut 2010 cred că a fost un an de bun augur. Am reuşit să fac foarte multe lucruri la care sincer să vă spun nu mă gândeam că am cum să le fac într-un timp atât de scurt. Mi-am luat maşina, m-am însurat, mi-am luat o casă.

Anul a debutat timpuriu cu o plecare în Olanda pe data de 11 ianuarie unde am stat până la sfârşitul lunii aprilie, m-am întors acasă de ziua reginei pe data de 30 aprilie. În februarie am reuşit să îmi împlinesc un vis… acela de a îmi lua maşină. Încă din 2001 când mi-am luat permisul aveam acest gând după ce părinţii mei îmi promiseseră că dacă iau la facultate îmi iau maşina, dacă termin facultatea îmi vor lua maşină … şi iată că după 9 ani de promisiuni am reuşit acest lucru cu propii mei bani. Puteam să mi-o iau şi mai devreme dar nu aveam banii necesari pentru acesta şi nu doream să fac rate ca să îmi împlinesc acest vis. Oricum mă bucur foarte mult că am reuşit chiar dacă mulţi au zic că mi-am luat ţeapă că puteam să găsesc ace

Mereu mi-am dorit să prind ziua Reginei în Olanda ca să am şi eu o zi liberă acolo. Deci sincer vă spun că nu se compară absolut deloc cu nici un eveniment la care am participat eu până atunci. Totul este Orange, toată lumea se distrează, toată lumea este veselă. Plus că în aceast an, la această a cântat o româncă care a făcut furori în această ţară: Inna, la un eveniment organizat de Radio 538 (five-dri-aht).

 

Anul trecut am participat la cele mai multe evenimente din viaţa mea (nunţi, botezuri) printre care şi nunta mea. Am fost la foarte multe nunţi la care am participat,  dar parcă niciodată nu m-am distrat mai bine ca la propia-mi nunta. De obicei îmi place să fiu în centrul atenţiei şi la alte nunţi nu eşti în centrul atenţiei decât dacă furi mireasa şi atât. La nunta mea am fost cu totul în centrul atenţiei, şi trebuie să recunosc că mi-a plăcut enorm, şi chiar dacă am avut unele evenimente înainte de nuntă, eu zic că mai bine de atât nu putea ieşi. Mă gândeam când eram mai mic că vârsta propice la care trebuie să te însori este 27 de ani… şi iată că mi-am împlinit şi acest vis.

 

În fine ultimul, dar nu cel din urmă mi-am luat un apartament. Chiar dacă l-am luat în rate, mai mult în leasing, deoarece l-am achiziţionat prin prima casă, este un locşor unde pot spune că este acasă şi este doar al meu. Aveam opţiunea să cumpăr o garsonieră şi să se mute mama în garsonieră, dar am preferat să nu o dau pe mama afară din casa în care a locuit în ultimii… 27 de ani.

 

Ca o concluzie, pe plan personal totul a mers ca pe roate dar la fel şi pe plan profesional a mers bine. Chiar dacă nu am primit o mărire la momentul când trebuia să ne mărească salariile, am reuşit să acumulez experienţe noi atât pe ProSafe SLS (hardware safety) cât şi pe platforma sotfware safety din cadrul firmei noastre ProSafe RS.

Acum la sfârşitul lunii voi pleca se pare în UAE şi nu în Bahrain cum am crezut iniţial, pe un proiect de RS şi voi avea ocazia să îmi adâncesc cunoştinţele în acest domeniu. Chiar dacă voi fi singur şi nu va ma fi nimeni cu mine aşa cum eram obişnuit în Olanda, simt că mă aşteaptă o experienţă extraordinară. Să vedem ce o să iasă!


Responses

  1. o iasa bine stai linistit …ia si tu un token , daca nu macar sa ne scrii atunci cand esti in kkt(ai bulan ca-i doar o ora diferenta de fus )….la intoarcere speram sa vina si surpriza de la „Ada” ,ca sa nu mai fie „Cristina” singura :-))

    • Sper sa fac rost de un token… daca nu mi-or face aia mail de Abu Dhabi😛

  2. sa iei provizii atunci : carne ( de porc ) , o tamaioasa, o horinca🙂

    • De ce vere vrei sa nu mai ma vezi la fata… sa ma bage aia la BULAU, prin UAE?🙂 Vezi ai grija de gripa😛

  3. mi-a fost rau de tot vineri noapte, acum sunt o leaca mai bine !

  4. Florin ma bucur mult ptr tine/voi…
    Ai realizat multe anul trecut,iti doresc ca 2011 sa fie si mai bun.Te pup


Lasă un răspuns

Categorii

