Postat de: FlorinP. | Ianuarie 24, 2011

Best of Chuck Norris


Cred că toţi ne doream când eram mai mici să fim ca Chuck Norris, poliţistul texan din serialul Walker Texas Ranger sau din filmul Lupul Singuratic difuzat la mijlocul anilor 90 prin România. Dacă voi nu vă doreaţi, eu unul recunosc că eram fan. Era o plăcere pentru mine să mă uit episod de episod la film şi după aia să îmi iau armele din „dotare” şi să încep prin casă pitit după mobilă să împusc răufăcătorii, iar atunci când mă dezarmau… să îmi etalez cunoştinţele mele de karate dobândite şi din  filmele cu Jean Claude Van-Damme sau cele chinezeşti cu „zburători” la fel de în vogă în acea perioadă.

Iată că timpul a trecut şi mai toată lumea face mişto de săracul Chuck Norris pentru felul lui invincibil în care rezolva orice caz care îi pica pe mâna. Aşa că vineri de plictiseală pe la muncă la iniţiativa unui coleg – Butt – am început să caut Best of Chuck Norris Jokes.

Mai exact Butt ne-a spus vreo câteva bance mie şi lui Bănel – Adevăratul Bănel – câteva bancuri cu personajul interpretat de actorul american la care Bănel nu prea înţelegea ce se întâmplă. Atât ne-a fost pentru că am început să-l bombardăm pe săracul nostru coleg care vroia să lucreze, pentru că el era singurul care lucra.

Şi atunci m-am hotârât să fac o listă cu cele mai bune bancuri cu şi despre Chuck. Întâmplarea a făcut ca sâmbătă pe Pro TV să fie chiar Lupul Singuratic cu Chuck Noris. Aflând asta repede am pus mâna pe telefon şi i-am trimis lui Bănel un sms în care îl anunţam că pe Pro este filmul şi să nu îl rateze. Practic râdeam singur pe măsură ce compuneam sms pentru că ştiam cât l-am torturat cu aceste bancuri cu mr. Norris. El mi-a răspuns cu un smile care plângea.

După cum spuneam am compus o listă cu cele mai tari bancuri după părerea mea cu Chuck Norris şi am ataşat pe mail la câţiva colegi printre care şi Mr. Aldea. Luni a venit la Bănel la birou cu un rânjet până la urechi. Citise bancurile cu Chuck Norris şi venise să le comenteze cu noi. Deja erau fumate de vineri dar el abia azi le citise.

Iată şi bancurile:

Chuck Norris nu poarta ceas. El decide cat e ceasul.

Chuck Norris nu va face niciodata infarct. Inima nu e atat de tampita sa-l atace.

Chuck Norris joaca ruleta ruseasca cu pistolul plin. Si castiga mereu.

Cand Chuck Norris taie ceapa, nu plange el, ci ceapa.

Nu exista lesbiene. Doar femei care nu l-au cunoscut inca pe Chuck Norris.

Chuck Norris e singurul care stranuta cu ochii deschisi.

Chuck Norris a reusit sa numere pana la infinit. De doua ori.

Chuck Norris poate sa aplaude cu o singura mana.

Chuck Norris poate sa dea foc la furnici cu lupa. Noaptea!

Chuck Norris a lovit odata un cal in barba. Descendentii acelui cal se numesc acum girafe.

Chuck Norris s-a nascut intr-o cabana construita de el.

Chuck Norris a ars odata o padure cand facea experimente cu apa.

Cand Chuck Norris face flotari, nu se ridica pe el, el impinge pamantul in jos.

Chuck norris este motivul datorita caruia nu o gasesc pe Elodia

O piatra se poate crapa in 2 sau mai multe….Chuck Norris a fost singurul care a crapat 2 pietre in una

Cand Chuck Norris da un pumn in geamul unei case , casa se darama insa geamul ramane intact

Un jurnalist a fost ucis azi de Chuck Norris. Nimeni nu îi ia nimic lui Chuck Norris, nici măcar un interviu.

Un rechin a vrut să îl atace pe Chuck Norris – a murit înecat.

Cand Chuck Norris traverseaza strada masinile se asigura in stanga si-n dreapta

Chuck Norris are grija de ingerul lui pazitor

Chuck Norris nu poarta ochelari de soare- soarele nu indrazneste sa fie prea puternic petru el

Cand Dumnezeu a spus ” Sa Fie Lumina ” Chuck Norris a spus „zi te rog” !

Intr-o zi o vipera l-a muscat pe Chuck Norris de picior. Dupa 2 saptamani de chinuri groaznice vipera a murit

Chuck Norris nu se umlieşte să facă sex cu o femeie. El face sex singur.

Chuck Norris a fost deja pe Marte şi s-a descălţat, de aceea acolo nu există viaţă.

Chuck Norris poate sa înece un peşte sub apă.

Tu traiesti pentru ca te-a lasat Chuck Norris in viata.


Responses

  1. dragut…

    • Si va urma… mai citeste odata postul cu Arabia sa vezi o poza cu mine araboi

  2. Super tari bancurile cu Chuck Norris😛 … le stiu dari tot rad cand le citesc🙂


Lasă un răspuns

Categorii

