Postat de: FlorinP. | Decembrie 7, 2010

Apartamentul Maro


Probabil că pe unii dintre voi chiar v-am făcut curioşi şi aţi vrea să mă întrebaţi cam cum arăta apartamentul Domnului Meu (n.r. Georgescu Lucian), cel care bea numai cafele de 500 de E la Marriot. Sincer să fiu mie unu chiar îmi plăcea respectivul apartament din 2 motive, care practic sunt şi avantajele apartamentului respectiv faţă de cel pe care l-am achiziţionat.

Chestia este că eu chiar am vrut să cumpăr acel apartament, dacă d-l Georgescu nu încerca să ne ia de proşti, chiar dacă Vişinescu şi apoi Juverdeanu, doi colegi de ai mei m-au sfătuit care mai de care mai imperativ să nu cumpăr că fac o mare greşeală. Doream să cumpăr pentru că îmi dadea puţin sentimentul de „acasă”. Dar până la urmă orice este al tău se numeşte acasă atât timp cât ai, cum spunem noi românii „un acoperiş deasupra capului!” nimic nu mai contează. Totusi acum realizez după ce am cumpărat apartamentul roşu, cam ce greşeală era să comit dacă cumpăram acel apartament.

Ei bine să lăsăm „poveştile cu zâne” şi să trecem la avantaje și dezavantaje. Faţă de apartamentul pe care l-am achiziționat, cel al lui Georgescu avea 2 avantaje: blocul era cu 4 ani mai nou, fiind construit în 1982 probabil dat în folosinţă în 1983, fiind un bloc de 4 etaje exact pe aceeaşi structura ca cel în care am locuit şi eu la părinţi şi cel de-al doilea avantaj îl reprezinta suprafaţa mult mai mare pe care o avea acest apartament dată şi cele două balcoane pe care le „deţinea”.

Dezavantaje sunt prea multe pentru a fi enumerate, dar voi încerca să le spun pe cele mai mari şi mai evidente. Dacă eu m-am mutat într-un apartament gata făcut, dat la cheie, în care nu a trebuit să vin decât cu hainele, nu aceeaşi lucru era, dacă cumpăram apartamentul domnului meu, cu toate că şi anunţul dânsului suna la fel, și anume că ar fi complet mobilat şi utilat.

În primul rând „aranjate” nu erau decât baia, bucătăria şi balconul de la bucătărie. Cu toate acestea şi aici mai erau loc de mici retuşări. Dormitorul era într-o stare deplorabilă şi după cum veţi vedea şi din galeria foto, nu există nici o poză cu această cameră, trebuia recondiţionat total, de la zugrăveală până la mobilier. Balconul de la sufragerie nu era „îmbrăcat” în termopan, sufrageria avea nevoie de câteva retuşări majore, precum şi de schimbare totală a mobilierului, un mobilier total antic şi de demult. Aerul condiţionat trebuia mutat deoarece nu a fost făcut cu cap iar biblioteca masivă din sufragerie era astfel pusă pentru a masca cablajele.

După cum văd în momentul redactării acestui text din anunţul agenţiei la care este listat apartamentul d-lui Georgescu, acesta nu a vândut încă apartamentul chiar dacă i-a scăzut preţul la 45 de mii de E la ultimul update pe data de 03 decembrie 2010, şi sincer cred că va rămâne cu el mult şi bine până când îl va vinde pe lucru de nimic pentru că este un om caruia banii îi dictează în viaţă. Mai este şi a II-a variantă în care va rămâne cu el şi-l va închiria, pentru că nu îi va conveni să îl mai vândă. Oricum părerea mea este că va merge tot la ciupeală şi cu alţii şi dacă va face aşa ceva, nimeni nu va cumpăra apartamentul respectiv, pentru că nimănui nu cred că îi place să fie „ţepuit”.

Nu ştiu câte persoane „oarbe” ca mine va mai găsi această persoană, dispuse să dea o sumă total neadevărată pentru un bun cumpărat.

PS: Multumesc fratelui Vişinescu!
PS2: Cine doreşte să cumpere acest apartament trebuie să îmi ceară numărul de telefon.

Bineînteles galeria foto a apartamentului lui Lucian Georgescu nu putea lipsi:


Responses

  1. Mai da-te mah!!!..ce e petardatu asta de apartament=))
    Poi se compara cu ala rosu?Nu vezi ce vai de capu ei e mobila:|

    • Adevarat … doar ca aveam eu un fix🙂


Lasă un răspuns

Categorii

