Postat de: FlorinP. | Noiembrie 15, 2010

Bancuri nuntă


Ca tot am revenit, m-am decis să public un post care era ciornă, pregătit pentru a fi publicat, imediat după căsătorie, când câţiva prieteni de ai mei “cu capul pe umeri” au binevoit să mă binedispună cu câteva bancuri care au ca temă căsătoria. Iniţial nu prea vroiam să le postez pentru că unele au tentă denaturantă la adresa ambelor sexe, dar azi din lipsă de ocupaţie, şi recitind bancurile, am zis că nu sunt chiar aşa de rele şi le voi lăsa în seama voastră să le citiţi şi să râdeţi la ele… dacă le veţi găsi amuzante.

Iată doar câteva dintre ele :

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa pe fix. Sotia ridica receptorul. Sotul: – Scumpo, te iubesc… Apoi inchide. Se intoarce inapoi si intreaba: – Cine a sunat? – Nimeni… o prietena…

A newly married Husband saved his wife’s cell number on his mobile as
„MY LIFE”;
After one year of marriage, it was found changed to
„MY WIFE”;
After Five years of Marriage:
„HOME”
and after Ten Years
„HITLER”
and after Silver Anniversary
„WRONG NUMBER”…

Un barbat surprins la amanta de catre sotie, sare de la etajul 5. In cadere se gandeste: Nu puteam sa stau acasa cu nevasta….sa mananc un gratar…sa beau un sprit….si ..cine stie…poate sa fac si sex?!?.
Cade cu noroc pe o capita de iarba proaspat cosita din spatiul verde al blocului si cugeta: Doamne, cum e omul….numai doua secunde am fost disperat si cate prostii mi-au trecut prin cap….

  Vine unu’ la medic:
 -Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca’n  palma …
 -Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat.
 -Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu…

O tanara se plange de o slabiciune permanenta resimtita de un an incoace.
 -Serviciul va solicita prea mult? intreaba medicul.
 -Nu! Am un serviciu usor.
 -Atunci va obosesc copiii?
 -Nu, n-am copii.
 -Hmm… Cat de des faceti sex?
 -De trei ori pe zi.
 -Atunci acesta-i motivul oboselii dv. permanente.. Va sugerez ca macar duminica sa faceti o pauza.
 -Nu pot, domnule doctor.. Duminica vine acasa sotul meu. 

Sotul intra langa sotie noaptea in pat si ii sopteste:
– Sunt fara chiloti
sotia:
– Lasa-ma sa dorm, maine o sa-ti spal o pereche!

Miezul noptii. Un betiv se leagana din gard in gard, cand e oprit de
un politist.
– Actele la control, va rog si sa-mi spuneti unde mergeti! Betivul se
uita lung si raspunde:
– Ma duc la o conferinta despre efectele nocive ale alcoolului si
despre riscul betivilor de a deveni ratati.
Politistul se uita la el fix si intreaba:
– La ora asta? Cine tine o conferinta despre asa ceva la miezul noptii?
– Nevasta-mea si mai mult ca sigur si soacra-mea.

Soţia îşi întreabă soţul:
– Dragule, ce-ţi place mai mult la mine: trupul meu perfect, sau faţa mea gingaşă?
Soţul răspunde: Simţul umorului!

După 60 de ani de căsnicie, el moare.
La scurt timp moare şi ea şi ajunge în rai… unde-l vede pe el.
– Dragule, ce bine-mi pare să te regăsesc!
Lasă-mă-n pace, cucoană! Contractul a fost foarte clar:
„Până ce moartea ne va despărţi!”


Lasă un răspuns

Categorii

