Postat de: FlorinP. | Noiembrie 12, 2010

Întrebări după căsătorie


De ce nu ai mai postat pe blog?

Iată că a venit vremea să mai postez şi eu pe blog. Nu am mai postat de mult şi sunt multe persoane care mă întreabă de ce nu o fac sau de ce nu am mai făcut-o. Pey în primul rând am fost foarte ocupat la muncă, pe proiectul pe care am lucrat până azi. Mai toată lumea din firmă se minuna că mă vedeau numai cu nasul în calculator şi nu plecam decât când mă duceam la baie, la bucătărie sau când jucam ping pong în pauza de masă. Nici când ajungeam acasă nu prea puteam să scriu pentru că şi acasă aveam treabă. Oricum sper ca de acum încolo să o fac mai des pentru că mie chiar îmi place să scriu.

Cum este viaţa de bărbat însurat?

Aceasta cred că este cea mai frecventă întrebare pe care o primeşti de la mai toată lumea care te cunoaşte imediat când te vede după nunta la care au participat şi ei sau nu. Pey cum să fie… În afara faptului că ai o verighetă pe inelarul mâinii stângi şi deţii o hârtie care atestă faptul că persoana cu care îti împarţi tot restul vieţii, este „trecută” pe numele tău… şi prin asta are mai multe drepturi😛, nu s-a schimbat absolut nimic.

Ea este tot aceeaşi persoană, pe care am cunoscut-o, simplă, finuţă, extraordinară, frumoasă, iar eu acelaşi „MOPAN nenorocit!!!”, cum zice Mr Vişinescu, cel cu care ea îşi va împărţi tot restul vieţii.

Important în viaţă este să ne înţelegem şi să avem aceleaşi obiective pentru că numai aşa vom ajunge să prosperăm şi să ne dezvoltăm. Dacă faci ceva doar de dragul de a fi făcut pentru că ai intrat în monotonie, părerea mea este mai bine să nu te bagi şi să te desparţi de persoana de lângă tine. Dar dacă ai apucat-o pe acest drum… trebuie să te ţii bine, pentru că vei trece prin bune şi mai ales prin rele. Atunci când treci prin bune nu simţi pentru că totul este doar lapte şi miere ca în reclama de la „Măgura”… dar când vei intra în rele… atunci să ai grijă şi mai ales să ai perspicacitatea de a evita tot ceea ce face rău unei relaţii.

Părerea mea este că dacă eşti pe aceeaşi lungime de undă cu persoana de lângă tine vei reuşi. Cele bune să se adune iar cele rele să se spele.

Unde stăm?

Am primit şi multe întrebări legate de faptul unde o să stăm. Deocamdată stăm la mine acasă, şi avem în plan să ne luăm un apartament. Mereu am spus că oricât de bine te-ai înţelege cu părinţii nu poţi locui cu ei, pentru că fiecare are tabieturile şi obiceiurile lui şi poate tu vrei să faci ceva şi nu poţi face deoarece părintelui nu îi place sau … cine ştie ce fel de motive se mai ivesc. Dar dacă nu ai ce face, şi nu ai posibilităţi ca să îţi achiziţionezi o locuinţă trebuie să ajungi la un compromis.

Când facem primul copil?

Răspunsul la această întrebare este cel mai simplu: Când o vrea Dumnezeu.


Responses

  1. nu trebuie sa ai o verigheta si o hartie ca sa te simti casatorit … la fel cum nu e neaprat nevoie sa faci alte acte ca sa te simti divortat. Cand locuiesti o perioada mai lunga de timp alaturi de cineva te simti ca intr-un mariaj, iar pe punct de despartire ai impresia ca esti in divort:)) Nebanuite sunt caile relatiilor dintre doua persoane …l


Lasă un răspuns

Categorii

