Postat de: FlorinP. | Septembrie 30, 2010

Nunta – Concluzii


Iată că a trecut și un pas foarte important din viața mea, un pas pe care mulți băieți ezită să îl facă, dar care până la urmă tot îl fac, constrânși de o situație sau de alta. După cum v-ați dat seama și din titlu acel pas important pe care l-am făcut a fost nunta. Probabil unii dintre voi mai cârcotași din fire veți înțelege că și eu la rândul meu, am fost constrâns de ”ceva” să fac acest pas și răspund că am făcut acest pas când trebuia, adică la 27 de ani.

Consider această vârstă ca fiind cea mai bună pentru nuntă deoarece până atunci ai avut destul timp ca să copilărești și deja de la această vârstă trebuie să apuci și tu pe drumul cel bun. Să revenim.

A venit data de 25 septembrie și odată cu ea au venit și emoțiile care te cuprindeau, dacă nu erai stăpân pe situație. Doresc să mulțumesc divinității în primul rând deoarece la meteo se anunțaseră averse pe timpul nopții și prognoza meteo a ținut cu noi, cu nuntașii fiind mai mult decât favorabilă. Multumesc invitaților care au ținut să fie alături de noi într-un număr considerabil. Nu în ultimul rând doresc să multumesc părinților și apropiaților familiei care au suportat cu stoinicie curentul la care au fost supuși afară.

Iar acum concluziile:

–          s-a spus că aș avea emoții mai mari decât Valy la vals. Nu zic că nu am avut emoții, dar sincer vă spun că emoții mai mari decât Valy nu am avut. Singura mea emoție a fost ca să nu calc pe rochia soției mele.

–          s-a exagerat prea mult cu muzica populară. Da este puțin adevărat. Am vorbit cu lăutarii ca să insiste puțin mai mult pe acest gen de muzică deoarece majoritatea invitaților îi aveam de la țară și care dansau doar pe acest gen de muzică. Lăutarul a spus că va canta de toate și va insista pe genul de muzică care scotea lumea la dans. Din păcate acesta a fost genul preferat al majorității mesenilor.

–          s-a spus că partea cu furatul miresei a fost regizată și că eu aș fi știut ce mi se pregătește. Țin să vă spun că în momentul în care mi s-a cerut “the declaration”, pe care cred că o fată a cerut-o, m-am dus la lăutar și i-am zis că o să cântăm ești mireasa vieții mele. Când a început melodia puteți vedea fața lui Valy cât de expresivă poate fi. NU CÂNTA!!!!!!

Am făcut playback pentru că nu știam versurile, pentru că dacă le știam cântam melodia de la început. Oricum când am început să cânt refrenul, pe care l-am bagat de la mine am ridicat audiența în picioare. Dac[ a’i fost atenți la un moment dat lautarul a zis „Hai ginerică zi tu cu cuvintele tale!”. Dacă era regizată învățam și eu măcar refrenul.

–          toată lumea a apreciat faptul că am a fost băgată în seamă de câtre miri, mai o poză, mai o vorbă…

–          concluzia lăutarului a fost că lumea a venit să se distreze, nu doar să ne ajute pe noi la începutul vieții în doi, și asta s-a văzut că ringul a fost mai mereu plin.

–          nașii nostrii au fost la ÎNĂLȚIME. Asta a fost o părerea generală.

–          tot ceea ce ține de local a fost la superlativ. Servirea a fost excelentă!

–          per total după părerea mea nunta a ieșit mai bine decât mă așteptam eu și aici exclud total partea materială.

–          tineretul a fost în egală măsură cu cei mai în vârstă lucru apreciat de cei din urmă.

–          Daca mai este ceva mai completați și voi.

Iată și o galerie foto făcută de tovarășul VISINESCU:


Responses

  1. Casa de piatra si tot ce iti doresti in viata sa ti se indeplineasca!

  2. sa fiti sanatosi si sa va bucurati !
    🙂


Lasă un răspuns

Categorii

