Postat de: FlorinP. | August 6, 2010

Primele impresii


Din lipsă de timp o să spun doar câteva cuvinte, până voi publica un material mai pe larg referitor la acest traseu, un review pe scurt, mai exact al acestui miniconcediu. Iată și câteva impresii:

  • un traseu lung… aproape 1900 de km pentru mine în 4 zile pentru ceilalți 3 zile. Ne-am despărțit la Bâlea Lac când mai aveam 250 de km până la destinatia finală Ploiești.
  • a fost un traseu obositor mult de vizitat, prea putin timp alocat.
  • un traseu cu peisaje extraordinare: Lacul Sf. Ana – văzut la 8 dimineața un peisaj de basm, Cheile Bicazului, Mănăstirea Putna, Cimitirul Vesel, Clujul, Valea Arieșului, Alba Iulia, Defileul Oltului până la Mănăstirea Cozia, Transfăgărășanul, Bâlea Lac, Mănăstirea de la Curtea de Argeș.
  • infrastructura lasă de dorit… drumurile super proaste și aici ma refer la drumul spre Lacul Sf. Ana, o porţiune din drumul Vatra Dornei – Baia Mare, pe valea râului Bistriţa, o porțiune din Transfăgărășean destul de mare, un drum de 50 de km prin Apuseni. La ieșire din Piatra Neamț către Suceava pe vreo 5 km era drum pe 4 benzi și doar una dintre ele era asfaltată. Norocul nostru a fost că acea bandă era pe sensul nostru de mers. Concluzia este că pe unde era mai frumos de vizitat pe acolo era și drumul prost.
  • cazarea de la Bâlea Lac foarte scumpă, în comparație cu celelalte cazări.
  • am mâncat șorici.
  • data viitoare când voi mai face așa ceva sigur se va întinde pe durata unei săptămâni.
  • au fost multe locuri pe care ne-am fi dorit să le vizităm dar din lipsă de timp nu le-am făcut: Mocănița, Peștera Huda lui Papara, Sibiu, Alba Iulia, Cluj – în ultimile două localități am mâncat și am vizitat ceva, ceva.
  • după cum am spus socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din târg.

Cum poate mulți nu cunoașteți protagoniștii acestei călătorii îi voi prezenta și pe ei:

Această prezentare necesită JavaScript.


Responses

  1. Daniel Aldea este cel mai scump dintre toti …da-mi si mie nr-ul lui de telefon .

    • I-auzi Dane… posteaza repede aici un numar de telefon ca ma asalteaza fetele cu cereri😛 de genul asta.

  2. acuma nu fi invidios , Daniel este barbat bine.

    astept nr-ul….de telefon pt inceput🙂

    • Acum nu sunt invidios… intradevar Daniel este un barbat bine… recunosc…
      L-am abordat si nu mi-a dat decat id de mess care este aldea_daniel. Sau imi poti lasa mie numarul de telefon al tau printr-un mail… si voi avea grija ca sa intre in posesia lui

  3. Daniel nebunule😛 cum furi tu inima domnisoarei Raluca.
    PS: Ba Palty – „sau imi poti lasa MIE numarul de telefon” – ba, te dai la prietena lu aldea? Vrei sa-ti umfluu ochii? Ori o lasam pe Valy s-o faca?:-w
    Ia zi mestere…te ascult…
    PPS: Daca iese legatura – o sa fi nas la nunta lor!

    • Nu am eu nici o treaba cu fata … nici macar nu o cunosc. Aldea rade si zice ca fac eu misto de el. Zic acum sus si tare ca nu eu sunt capul rautatilor si nu am nici o legatura cu aceasta poveste. Cat despre Valy nu e problema si legat de umflat de ochi… ii am eu destul de umflati de la nesomn…
      Chiar ce idee… cu nasul… abia astept. Deci domnisoara Raluca intra in legatura cu d-l Aldea… si o punem si de o nunta!

  4. Nr-ul de telefon este 074580**** seara dupa ora 18:00.

    Sunt o lady …domnisoare sunt cele ”neprihanite”

    Te pup !

    • Nu am lasat tot numarul ca nu se stie niciodata … cine va citi si va incepe sa te sacaie🙂

      Voi avea grija sa il primeasca, dar nu stiu daca te va suna… pentru ca el crede inca de la primul comentariu ca este o gluma de a mea pe seama lui. Lasa si tu o descriere si o poza macar pentru a vedea baiatul ca nu este o vrajeala.

      Si inca o intrebare care ii macina mai pe toti care urmaresc acest blog. Te cunoaste cineva?

  5. sa-i macine !

    adios !

    • Cata rautate🙂. Adios??? poate … La revedere😦

  6. Pt. Raluca: Nu cred ca Aldea te-a sunat si tu ai avut tupeul sa lasi un numar de telefon. Intrebarea mea este: Adresa de mail pe care ai lasat-o este valida ? Astept un raspuns afirmativ ca sa iti pot trimite numarul lui de telefon pe adresa de mail.
    Daca nu lasa o adresa de mail valida ca sa dau de tine.
    O seara placuta!

  7. Foarte interesante, spectaculoase fotografiile de la Lacul Sfanta Ana. Am si eu cateva, foarte frumoase, desi alt fel de frumusete, eu am fost acolo pe 21 septembrie 2010, pe o vreme splendida. Daca te intereseaza, ti-as trimite, daca imi spui cum sa fac…


Lasă un răspuns

Categorii

