Postat de: FlorinP. | Iulie 8, 2010

Colegi de liceu – Contact


Timpul trece leafa merge… chestia este că mai este puţin timp şi cam ar trebui să facem şi noi revederea de 10 ani de Liceu aşa cum se procedează, asta dacă doriţi bineînţeles. Aşa că ar fi frumos ca să ne lăsăm o adresă de mail acum când internetul a devenit o unealtă comună pe care cred că mai toată lumea o foloseşte pentru a lua legătura unii cu alţii şi pentru a face ceva cât de cât frumos.

Voi face o listă şi voi aştepta de la fiecare un coment în care să specifice adresa de mail personală sau de la serviciu unde puteţi fi contactaţi. Mulţi probabil nu ştiu de existenţa acestui blog, dar uite că prin el am reusit să dau de 2 colege de care chiar nu mai ştiam absolut nimic.

Una din ele este domnişoara Florina Văduva care ne-a reprezentat zic eu cu succes în concursul de Miss la Majoratul care s-a organizat la Hotelul Central din Ploieşti, iar cea de-a II-a colegă este Frone Ligia o fată extraordinară din toate punctele de vedere.

Aşa că iată lista, vouă nu vă rămâne decât să comentaţi spunându-ne adresa de mail:

  • Subsemnatul – nekita_1983@yahoo.com
  • Stan Iulian –
  • Batistatu Valentin –
  • Vlad Mirela –
  • Văduva Florina –
  • Dumitru Doina – iacov_doina@yahoo.com
  • Fălcescu Cristina –
  • Ionică George –
  • Stoica Raluca –
  • Stoica Alina –
  • Dobrinoiu Mădălina –
  • Lăzăreanu Elena –
  • Tătaru Georgeta – georgeta.tataru@yahoo.com – Home; georgeta.Tataru@saipem.eni.it – Serviciu.
  • Radu Bogdan –
  • Petcu Cosmin –
  • Iancu Adrian –
  • Georgescu Dragos
  • Nita Eduard –
  • Rus Tiberiu –
  • Simion Ionuţ –
  • Frone Ligia – mitea20@yahoo.es
  • Carmen –
  • Tico (poreclă) –
  • Bărăităreanu Cătălina –

Dacă vă amintiţi vreun coleg de care am uitat eu vă rog să îmi aduceţi aminte. Pe măsură ce veţi comenta eu voi updata lista. Adresa mea de la muncă este florin.paltanea@ro.yokogawa.com iar cea personală este nekita_1983@yahoo.com dar nu prea stau pe mess. Daţi buzz pentru că dacă voi fi online şi invizibil voi răspunde.

Dacă doriţi să vă reamintiţi perioada liceului prin ochii mei intraţi aici


Responses

  1. Buna Ligia,

    După cum am promis am facut rost de adresa Getei care este:

    georgeta.tataru@yahoo.com – Home
    Georgeta.Tataru@saipem.eni.it – Serviciu,

    Va astept la cometarii pentru a stii fiecare cam cine ce a mai facut in cei 9 ani care au trecut de cand fiecare a luat-o pe drumul propiu.

    Va urez numai bine!

  2. Esti un dulce!
    Iti multumesc mult de tot… ptr tot.
    Imi este dor tare de voi toti, iar articolul care l-ai scris este minunat!
    Dupa ce l-am citit, am inceput sa-i povestesc sotului meu de „minunatiile” pe care le faceam cu voi si ca mi-as dori tare mult sa va revad, iar el mi-a zis ca nu m-a mai vazut demult asa entuziasmata.🙂
    CHIAR SUNT!
    Faci un lucru minunat cu acea lista cu adresele de mail.
    al meu este: mitea20@yahoo.es
    Te pup si ne mai auzim………..

    • Ma bucur mult ca reusesc sa aduc fericire in casele oamenilor. Esti o dulce ca intotdeauna. Ai grija de tine de copilasi si de sotul tau. Te pup si sper sa ne auzim cat mai curand la un suc prin Romania. Eu m-am intors acasa de vreo luna jumate.
      Pupici


Lasă un răspuns

Categorii

