Postat de: FlorinP. | Mai 27, 2010

Trăim BINE…


Motto: „În general, arta de a guverna constă în capacitatea de a lua cât mai mulţi bani de la o parte de cetaţeni, pentru a o da altora.” – Voltaire

Am ajuns acasă de vreo 3 săptămâni… şi la televizor nu aud decât Basescu a făcut, Boc a făcut… toţi au făcut. Sincer sunt unul din cei care l-ar fi votat pe Traian Băsescu, dacă eram în ţară la momentul respectiv, chiar dacă acum nu se mai bucură din partea mea de acelaşi capital de simpatie. Nu îmi pare rău, pentru că atunci chiar nu aveai pe cine să votezi…. Ori votai un rău ori alt rău.

Dar sincer să vă spun cred şi acum cu tărie că dacă ieşea Geoană la preşedenţie nu o duceam mai bine… poate la fel sau, poate mai rău. Iar auzeam cuvântul BARON LOCAL… şi mi se zbârlea părul de pe spate, păr pe care nu îl am. De fapt trăiam puţin mai bine la început când noi nu prea am fost afectaţi de criza, cred eu datorită EURO-ilor aduşi în ţară de căpşunari şi de cei care plecau prin străinătate. Mă uit cu groază la ceea ce se întâmplă în România, şi nu îmi vine să cred cum de am ajuns în degradarea aceasta.

Ultimii 2 ani de zile, cu excepţia câtorva luni, i-am petrecut în străinătate, mai exact în Olanda. Eram acolo, şi practic uitasem atmosfera din România. Brusc odată pe lună pentru un week-end, reveneam la realitate când veneam acasă. Lumea era grăbită, mereu pusă pe ceartă, tristă, plină de ură şi mereu atentă la capra vecinului. Pe când acolo nu exista grabă, totul parea armonic instrumentat, agitaţia era prezentă doar în oraşele mari (pline de turişti), şi în ziua dedicată shoping-ului. Atmosfera era una asemănătoare unei sărbătoari.

Da, exista o zi specială pentru shoping… şi în majoritatea oraşelor această zi era joia, iar în unele era ziua de vineri, când toate magazinele îşi primeau clienţii până la ora 9, în rest totul era deschis până la ora 6 când absolut totul se închidea, excepţie făcând restaurantele şi localurile gen fast-food.

Şi iată că după aproape 2 ani am revenit la baştină, acasă… unde mă trezesc la ora 6 în loc de ora 8 la cât mă trezeam în Olanda (mă refer la ora României), drumul până la muncă nu mai este de 20 minute dus-întors pe autostradă, fără agitaţie, ci este de 2 ore dus întors care cuprinde şi agitaţia DN-ului. Când m-am întors acasă, am nimerit în plină criză financiară. Nea Băse preconizează o strângere a curelei de la pantaloni până când ne va ajunge burtica la coloană. Pey în acest fel trăim BINE bre’ nea Băse?

Avem o ţară extraordinară, avem munţi, avem mare, avem PEISAJE mirifice, avem de toate şi nu ştim să ne vindem. Puii mei ţinem la preţ. Până când? Până când bulgarii vor sări peste noi şi mai toţi românii nu se vor mai duce în vacanţe în România ci vor alege tările vecine…Deja cam au sărit peste noi… Croaţii fac bani cu localitatea PULA şi noi cu stăm cu ea în mână şi nu facem nimic să ne fie mai bine.

Mai mulţi prieteni m-au întrebat de ce nu am rămas acolo. Da este adevărat, în doi ani îmi puteam găsi ceva ca să mă pot stabili acolo. Era greu să fac asta… trebuia să învăţ limba (pe care nu am învăţat-o pentru că toată lumea vorbea engleza şi sincer nu mi-a trebuit), chiriile erau foarte mari şi dacă nu aveai un salariu care să sară de 2000 de COCO mai bine stăteai liniştit în banca ta. Urmau dezavantajele faptului că erai străin… care eu unul zic că nu erau de neglijat… şi “avantajele” fiscale nu erau nici ele nu erau chiar aşa de neglijat. Şi ar mai fi dar prefer să le ţin pentru mine…😛

Oricum acesta este primul post scris de când m-am întors din Olanda şi poate sunt puţin injectat de la TV… dar până nu vom face ceva… să trăim cu adevărat mai bine… rămânem doar cu acele cuvinte rostite de Băse în campania electorală pe buze. Trăim BINE!


Responses

  1. S-au dus zilele frumoase… mai e putin si se vor duce de tot odata cu insuratoarea🙂

  2. La spusele lui Ionel adag un singur cuvant Fane: Amin!!(inca te tii de prostii cu bloguri secrete dar o sa vezi tu ce te asteapta
    – Fane, scumpitelu meu, nu te duci te rog pana la piata sa iei putina mancare: 40kg de rosii, doua tone de cartofi si 3 basculante de varza?
    – Florin, barbate!!! nu te duci si tu, te rog, sa cumperi pentru noi (?!) -o insiruire de multe lucruri…o sa vezi tu😛

    Legat de subiectul abordat de tine – ce-mi place mie la TV e ca toţi ţipă dar n-am văzut, in cele 30-60 de minute pe care le petrec la TV, să vina careva cu o solutie alternativă :D! Hotii-n sus si-n jos, saracii pensionari, mamicle aruncă cu scutecele etc – jos guvenu m**e basescu🙂
    Daca pleaca astia care au oricum au clientela puternica in spate vor venii altii care au si ei, de asemenea, o alta clientela care abia asteapta sa toarne o arena de curling – a nu se intelege ca cineva ar linge – de vreo 12 milioane de euro!

    Noi sa traim fericiti si linistiti ca are cine sa ne fure! Nu va mai agitati!

    PS: Fane – AMR 120 de zile!!! Doamne ajuta!

    • Legat de prima parte… a comentului nu ma pot bucura decat ca TU URMEZI MMMhhhhuuuuuaaaa.
      Legat de cea de-a doua parte am abordat acest subiect (partea cu TV-ul) deoarece pe acasa mama nu il sufera deloc pe BASE si cred ca daca s-ar intalni cu el i-ar zice vreo 2 si poate i-ar arde si una dupa ceafa… Chestia este ca are foarte mare dreptate in ceea ce zice… dar este „injectata” de televiziunile contra lui BASE si asta ma enerveaza pe mine cel mai mult…
      Legat de PS… AMR ca AMR dar stai sa vezi cand va veni AMT-ul… asa ca sa ne tinem BINE😛


Lasă un răspuns

Categorii

