Postat de: FlorinP. | Aprilie 25, 2010

25 aprilie


Este ziua mea… și cel mai mare regret al acestei zile este faptul că nu sunt acasă… alături de prieteni, familie, prietenă. Ca și alți colegi care și-au sărbătorit ziua departe de cei dragi… nici eu iată că nu am scăpat și mi-am sărbătorit ziua de naștere plecat de acasă alături de colegi. Este pentru prima oară când se întamplă lucrul acesta… dar oricum odată și odată trebuie să fie un început în toate, cu toate că nu trebuie să pleci de la premisa: “dacă se întamplă ALTUIA nu trebuie neaparat să mi se intample și mie”. Nu îmi face plăcere când spun asta dar… asta este, se mai întamplă și lucruri din astea, neplăcute. În viată nu faci doar ceea ce îți place.

Dar să lăsăm partea nasoală a acestei zile de naștere și să ne întoarcem la ceea ce este cu adevărat împortant… pentru că dacă ne facem sânge rău… și mai rău ne facem.

Este duminică și este un lucru extraordinar, pentru că mereu mi-am dorit ca ziua mea să pice într-o zi de weekend (cine nu și-ar dori ?!?!?), și cu toate că nu mi s-a îndeplit mereu această dorință, iată că acum am ocazia ca ziua mea să pice într-o asemenea zi. Și mă cam cuprinde nostalgia pentru că odată cu această zi, mă simt puțin mai bătrân, și mă întristez puțin deoarece nu mai pot trăi clipele despre care noi vorbim acum la trecut și cu toate astea, totuși m-am trezit vesel. Este o zi frumoasă afară și aceasta este o zi de sărbătoare, o sărbătoare a mea… și a tuturor prietenilor mei și nu numai, care doresc să o sărbătorească alături de mine.

Sunt vesel pentru că astept felicitările prietenilor… care uneori vin și mă bucură, uneori … nu vin… și mă bucură mai puțin… dar asta este. Nu poți face bilanțuri în această zi, pentru ca această zi nu este o zi de tras linie… si de făcut bilanțuri… ci trebuie să lași, de fapt să te lași surprins de tot ceea ce este plăcut în această zi, cu daruri, urări de bine și gânduri bune din partea celor dragi.

Și cum cu prezența lor astăzi majoritatea nu mă pot surprinde… voi încerca prin acest post să fiu alături de toți cei care, nu vor putea să fie alături de mine în această zi importantă pentru mine și își vor dori asta.

Ziua noastră de naștere se poate sărbători în milioane de feluri, și chiar dacă ne izolăm pentru a nu primi urările din partea musafirilor care ne aduc aminte că a mai trecut un an din viată sau facem o petrecere mare și suntem “miezul” petrecerii, va trebui să acceptăm faptul că totuși suntem mai maturi cu un anișor și să ne bucurăm de tot ce avem mai scump pe această lume.

Astăzi este o zi în care trebuie să mă răsfăț, să am grija să nu îmi lipsească absolut nimic… să îmi acord cea mai mare atenție… să fiu propiul meu șef … pentru că azi sunt o persoană specială. Este ziua în care mă simt cel mai bine… este o zi festivă, pentru că, este chiar ZIUA MEA.

Totuși chiar dacă astăzi este ziua mea calendaristic vorbind, serbarea propiu-zisă a fost alături de Georgiana în ziua de Sf Gheorghe și alături de colegi mei prezenți în Olanda… și sincer să fiu aceștia mi-au făcut, o mare surpriză la care sincer să vă spun nu mă așteptam ever. Nu vă așteptați la cine știe ce extravaganță. Mi-au cumparat două torturi cu lumânări, mi-au cântat La Mulți Ani… și chiar m-au impresionat… cu acest gest.

Responsabilii au fost Vish, Marean, Banu, Românu și Sarsy carora pe această cale doresc să le mulțumesc pentru ceea ce au făcut… pentru că din ceea ce știu eu până acum nu s-a mai făcut așa ceva la nici o zi de naștere (vorbesc strict de cele la care am participat și eu). Chiar dacă petrecerea nu s-a făcut conform planului cu strigături și chiuieli și panică urmată imediat de o vizită de la recepție… sper că toată lumea s-a simțit extraordinar alături de sărbătoriți.

În rest toate bune și frumoase, iar azi este ziua in care mă simt cel mai bine, iar cine dorește să se simtă la fel este invitat alături de mine, să petrecem, să ne simțim bine.

LA MULȚI ANI!

Și spre deliciul fetelor iată un mic horoscop al zilei de 25 aprilie


Responses

  1. PS: Pentru cei care vor considera că cuvântul „premisă” nu este corect scris din punct de vedere gramatical, îi informez că ambele forme sunt permise. Și cea cu „z” și cea cu „s”. Este exact același lucru ca și la „filosofi” sau „filozofi”.

  2. La multi ani Fanik! Sa fii fericit si iubit! :*

  3. La Multi Ani Fane!!! Sa ai parte numai de impliniri! Pupici din camera de-alaturi🙂

  4. Eu beau un pahar de vin ca e ziua lu Florin, sa traiesti si sa-n floresti ca Rapidu din Giulesti, sa ai viata bucuroasa ca sa nu mai pleci de-acasa, numai ganduri bune sa auzi tu de la lume, sa ai parte de iubire si de multa bucurie. La Multi Ani!!!

  5. „Pupati-ash” tortu tau🙂

    PS: Nu fi suparat, eu avut bafta sa petrec doua aniversari „abroad”, … life goes on! be happy!

  6. La multi ani !!!!!! Sa fii iubit si sa iti iasa in viata tot ce ti-ai dorit.sa speram ca cei 27 de anisori prin care ai trecut nu si-au pus o prea mare amprenta asupra chefului tau de viata,si sa fii acelasi om fericit care ai fost si pana acum.LA MULTI ANI ,unchiule(ca stiu ca’ti place sa auzi asta )

  7. La multi ani Fane!!
    Tot ce-ti doresti si inca pe atat🙂

    PS: Pare cam bun tortul😉

  8. da da ….mai taie din ele (uita-te la asta vere :


    🙂

  9. Multumesc tuturor celor care s-au gandit la mine si mi-au urat La Multi Ani prin intermediul mess-ului, mesajelor sau aici. Multa sanatate si voua va doresc si sa ne auzim cat mai repede
    Numai bine!


Lasă un răspuns

Categorii

