Postat de: FlorinP. | Aprilie 14, 2010

The day after tomorrow


Suntem mulți cei care suntem plecați, dar sincer pe cât de mult poate îmi doream să plec în străinătate la un moment dat, parcă acum din ce în ce îmi doresc mai mult să mă întorc, la familie, la prieteni, la prietenă… Am fost în săptămâna pascală acasă și sincer să spun parcă nici nu am simțit că a fost Paștele. Poate m-am mărit eu, m-am maturizat, dar parcă această sărbătoare a devenit „comercială”.

Oare nimeni nu mai simte nimic? Să fie doar o impresie personală, poate… nu contest, să fie ceva ce am simțit eu când am intrat în contact cu lumea… și anume faptul că lumea este preocupată mai mult de problemele de zi cu zi pe care le întâmpină, poate fi și asta o explicație, că vacanța de Paște este mai mică decât cea de Craciun și asta sună a explicație dar totuși este o sărbătoare importantă pentru noi. În fine, asta e fiecare cu ale lui… și cu cel îl taie capul. Vă las o melodie minunată care am găsit-o pe Youtube… după care restul postului ca o mică paranteză😛 .

Perioada pe care am petrecut-o acasă, chiar dacă a fost aproape o săptămână și câteva zile, a fost din nou scurtă, am făcut totul pe fugă și am încercat să împac pe toată lumea, să mă întâlnesc cu toți. Nu am reușit acest lucru, și îmi doream chiar să fac cât mai multe de cât am reușit să fac, poate chiar să arbitrez un meci, dar dacă faceam și asta nu mai aveam timp de absolut nimic din ceea ce îmi propusesem să fac în acea zi. Aproape că mă obișnuisem cu atmosfera… și în majoritatea timpului a fost ca în familie, pentru că l-am petrecut în familie. Chiar dacă la fiecare pas apăreau probleme… am încercat pe cât posibil să le rezolv si să trec mai departe.

Mi-am condus mașina… am testat „plus controlul”, am surprins unii vecini… care încă nu știau de „bolidul” meu… mi-am luat numerele PH-86-PAL, și am răspuns la întrebări de genul când ai venit? când uzi mașina? când mai pleci? cât mai stai? ce mai faci? când te însori? uzuale după părerea mea.

Am aflat și câteva noutăți referitoare la cât de NESIMȚIT pot fi… dar nu doresc să îmi stric buna dispoziție… acum și să dau explicațiile de rigoare… poate într-un alt post viitor voi răspunde la acuzațiile care mi le aduc persoanele în cauză.

Oricum mai am în 15 zile în total și aventura mea în Olanda se va termina. Las în urmă persoane minunate cu care am avut ocazia, să lucrez, să le cunosc, să vorbim… dar știu că voi veni acasă și acest gând nu poate decât să mă bucure. Voi avea mai mult timp să pregătesc pașii vieții mele de acum înainte… Anumiți pași care fiecare la rândul lui îi va face, unii mai devreme și alții mai târziu.

Una peste alta a fost o experiență extraordinară acest SLS cred eu… pentru că am învățat foarte multe lucruri noi… și în special de Hardware care nu credeam că le voi învăța vreodată… Și cu zicala mergem tot înainte că înapoi nu merge decât racul…

V-am salutat!
Al vostru Florin.


Responses

  1. Intradevar, timpul scurt, activitatile numeroase, ne impiedica sa ne bucuram asa cum trebuie de evenimente…
    Dar daca ar fi sa facem o comparatie, e normal ca atmosfera Sarbatorilor de Iarna sa se simta mai puternic… colindatori, brazi impodobiti, orasul luminat… nu ai cum sa nu intri in atmosfera… pe cand de Paste, ceea ce ne face sa ne simtim impliniti este gustul cozonacilor, friptura si eventual titlul de campion in ciocnitul oualor…:P

  2. vere sa nu te mai aud cu „Anumiți pași care fiecare la rândul lui va fi obligat să îi facă”; important e ca tu sa fi multumit de alegerile pe care le faci in viata . sa fi iubit !

    ps1: sanatate si virtute…….🙂

    ps2:sa-mi zici unde-ai platit taxa de prima inmatriculare (aia cu poluarea) , ca maine vine „cashcaraveta” si treb sa-i fac „buletinul” in curand .

    • Vere nu e vorba de anumiti pasi ca nu o spun cu regret sau sa dau vreo explicatie… ci doar pregateam momentul…😛

      PS1: Asta e vorba lu nea vladeciu tre sa ii dai un miel.
      PS2: Vere am platit-o pe Aurel Vlaicu cladirea aia misto langa economic… dar daca ma intrebi de acte sau ce trebuie nush sa iti spun pentru ca a platit-o mama. Eu doar am dus dosarul la politie ca sa imi iau numerele pentru ca aia se facea personal. In rest mama si cu Valy au alergat pentru acte si toate cele.

      In rest toate bune si frumoase… mai am 9 zile lucratoare si vin akasa.🙂

  3. merci …stai linistit ca trec rpd zilele…

    hai ura !

  4. Sa inteleg ca ai trecut prin arad si nu ai dat nici un semn? sa inteleg ca vei trec prin Arad si te vei opri si la mine? trimite-mi e-mail ca sa iti pot trimite nr. de telefon🙂

    • Nu am trecut Cipriane prin Arad, crede-ma ca daca treceam prin Arad erai prima persoana pe care o sunam. Chiar daca nu aveam numarul tau de telefon… faceam rost de el ca sa te sun.
      Oricum cu prima ocazie cand voi trece prin Arad… vei fi prima persoana cu care voi intra in contact.
      Numai bine Cipriane!


Lasă un răspuns

Categorii

