Postat de: FlorinP. | Februarie 19, 2010

Poşta sau telefonul fără fir


Despre cuvântul POŞTĂ se pot spune mai multe lucruri.

În primul rând poşta este un sistem prin intermediul căruia se livrează la o destinaţie naţională sau internaţională documente scrise (de obicei inchise în plicuri), sau pachete şi sume de bani.

Totuşi prin poştă se poate înţelege într-un cerc de amici că toţi fac acelaşi lucru. Spre exemplu atunci când mai mulţi fumează aceeaşi tigare sau beau ceva din aceeaşi sticlă… se spune că o fac poştă.

Tot cuvântul poştă adresat unei persoane simbolizează faptul că acesta nu îşi poate ţine gura şi duce mai departe lucruri adevărate sau de cele mai multe ori neadevărate către persoane despre care se aduce vorba în discuţie. Sinonime ale acestei forme de poştă, sunt şi SIFON, ciripitoare sau turnător.

Fraţilor nu mai bagaţi musca în căcat, mai mult decât se bagă singură… că poate sensul pe care îl percepeţi voi nu este sensul pe care îl dau eu sau alţii.

M-am trezit cu un „feedback” (un fel de comentariu după ceea ce articolul a fost citit) că aş fi un nesimţit. Asta poate o ştiam deja… dar măcar să fiu făcut nesimţit pe bună dreptate şi nu pe presupuneri.

Chestia cea mai tare este că persoana care m-a făcut nesimţit în urma articolului, nici măcar nu a citit articolul, ci a auzit de la cineva (să îî spunem Gigi) care l-a citit şi bineînţeles pe baza datelor pe care el le deţinea a făcut o asociere cu aceea persoană (să-l numim Bebe)… s-a dus şi i-a spus uite băh ce scrie ăla despre tine… si Bebe a transmis că eu sunt un nesimţit prin o terţă persoană care bineînţeles m-a făcut nesimţit🙂.

Un total lanţ al slăbiciunilor. Dar Bebe nu a ezitat să mă facă nesimţit în necunoştinţă de cauză, pentru că în mare asta e natura lui, întâi acţionează şi pe urmă stă şi se gândeşte. Îţi răspund prin acest mod acum ţie, celui care m-ai făcut nesimţit, că ar fi frumos mai întăi să te  documentezi, şi abia după ce îţi dai seama, dacă e adevărat ceea ce ai auzit, ai tot dreptul să mă faci cum doreşti. Mă poţi întreba şi pe mine, îţi stau la dispoziţie… .

Ca să o lămuresc acum şi pentru Gigi, ceea ce ai citit tu acolo… ai interpretat greşit persoana… plus că dacă nu am dat nume înseamnă că am preferat să tin pentru mine… şi dacă s-a simţit cineva înseamnă că articolul şi-a atins scopul. Puteai să mă întrebi pe mine înainte să dai cu presupusul… şi să spui câteva chestii neadevărate.

În rest dacă am scris ceva jignitor sau cu atac la persoană nu a fost intenţia mea… ci doar un răspuns la cei care se dau ceea ce nu sunt. Şi să le mai spun că eu îi respect pe toţi pentru că, am mâncat poate din aceeaşi farfurie cu unii dintre ei.

În speranţa că am lămurit anumite chestii vă urez la toţi care mă citiţi… Numai bine!


Lasă un răspuns

Categorii

