Postat de: FlorinP. | Februarie 13, 2010

Ben Harmelink


Este un nume pe care eu îl folosesc de obicei pentru a le face câte o farsă colegilor din Olandia care stau şi ei la acelaşi hotel ca şi mine… Şi cum hotelul este dotat cu telefon, adică poţi suna din cameră în cameră doar formând numărul camerei, farsele cu Ben Harmelink merg de minune.

Adică mai pe sleau colegii mei sună la mine în cameră, şi se aşteaptă să vorbească cu mine, dar surpriză “olandezul” Ben Harmelink le răspunde bineînteles în olandeză şi le spune că au format greşit. Vă daţi seama ce faţă fac săracii oameni.

Ştii dacă suni la nimereală să dai de cineva, de un român, mai e cum mai e… adică te aştepţi ca la capătul celălalt să fie şi cineva care nu vorbeşte româna, dar când tu ştii sigur că la camera respectivă este persoana de care vrei să dai şi vrei neaparat să vorbeşti cu ea şi îţi răspunde unu… gen Ben Harmelink, te gândeşti … Ce pana mea, că am format bine??

Prima care a fost păcălită de Ben a fost Dana Ghinea pe vremea când stăteam la Blond în Apeldoorn, la hotelul Enghelanderhoff. Eu trebuia să plec acasă şi m-am dus să las câteva haine în cameră la un coleg. Hop sună Dana. Stiam că tre’ să sune Dana aşa că am răspuns eu.
–        Ce faci mah?
–        Yaaa?
–        Hai măh nu mai face glume…
–        Met Ben Harmelink.
–        I’m sorry I’m looking for Lucian.
–        I’m terrible sorry, but in this room there is no Lucian, it is only I Ben Harmelink is my name.
–        Sorry for disturbing you maybe I missdialled.
–        No problem missy, have a nice day.

Mai stă fata puţin şi sună iar, de data asta răspunde Lucian:
–        Daa?
–        Bună Luciiiii tu eşti? Şi vocea ei se auzea tremurând în telefon.
–        Daaa măh eu sunt, cine ai vrea să fie…? Cine crezi că mai stă la camera asta… mama? Şi noi eram pe jos de râs
–        Nu mă că am sunat aici şi mi-a răspuns unu Ben nuşhtiu cum… şi vorbea de parcă era neamţ🙂

La care eu închid repede telefonul, ca fata să mai sune incăodată, că deeee s-a întrerupt convorbirea. Şi bine înteles cum ne aşteptam telefonul sună iar la câteva secunde.
–        Met Ben!
–        ?!?!?!?!?
–        Ik ben Ben Harmelink?
–        ?!?!?!
–        Hello who is this?
Şi închide…

Peste 2 minute ne trezim cu Dana la uşa lui Lucian, bineînteles că atunci când a intrat şi a văzut turma cum râdea şi-a dat seama.
–        Pe cuvântul meu am rămas şocată… Acum sun la Lucian şi îmi răspunde Luci, se închide telefonul şi când sun iar dau de ăla, de neamţ.

După farsa asta, am păcălit mai multe persoane pe Blondu, Visi, Dogaru, Sârbu, şi de obicei toţi newcome-rii care veneau din Romania.

Chestia tare este că Ben Harmelink chiar există cu adevărat. Este un nene la vreo 50 de ani aşa care stătea în faţa mea la birou, când am venit prima oară la sediul nou al firmei la care lucrez care are locaţia în Amersfoort. La un moment dat vede Vish niste afişe cu Ben Harmelink la un dulap… şi îmi zice uite băh Ben Harmelink. Da măh există cu adevărat.


Responses

  1. 🙂 Tare

  2. mai schimba si tu numele ala …uite foloseste-l p-asta : HENK HOVING 🙂

  3. http://crazyfunbiz.wordpress.com/2009/12/09/cateva-metode-de-a-trezi-pe-cineva/

    intra pe link-ul de mai sus si pune in aplicare macar una din metode ….evita 425🙂


Lasă un răspuns

Categorii

