Postat de: FlorinP. | Ianuarie 24, 2010

Ani de liceu…


Anii de liceu au fost extraordinari… nu au fost ca anii de facultate, dar au fost extraordinari. Am avut şi un colectiv unit, care ne acopeream mereu în caz de ceva, chiuleam de fiecare dată vinerea în grup… fapt pentru care la consiliile profesorale eram numiţi secta X, XI, respectiv XII C pentru că la noi vinerea era zi de „rugăciune”, aveam o dirigintă de mate pe nume Stănescu Lorelei, care se văita de fiecare dată că la orele de dirigenţie ea în loc să facă matematică, motiva la absenţe, care erau cu grămada.

Să începem cu începutul, am intrat la liceu în cartierul în care locuiam… Liceul de Chimie numărul 4, din cartierul Bariera Bucureşti, la profilul de informatică pură. În clasa a IX-a şi a X-a, eram mai pricăjit, stăteam în prima bancă de pe rândul de la mijloc, în clasa a XI-a am avut nota scăzută la purtare că l-am smardoit pe unu… iar in clasa a XII-a deja ne simţeam sefi… eram a XII-a urma bacul… deja profesorii ne priveau cu alţi ochi… ne serbasem majoratul la hotel Central din Ploieşti… urma banchetul care s-a desfăsurat la hotel Sinaia din … Sinaina, viaţă pe noi. Despre banchet însă voi reveni într-un alt episod.

Prima oară am fost repartizat in bancă cu Simion Ionuţ. Stând în cartierul în care am învăţat… eram privit puţin altfel de restul colegilor… nimeni nu se lua de mine, toţi îmi vorbeau frumos, intrasem tare într-unul care statea tot cu mine în cartier, cu care m-am împrietenit după această ocazie, era super mişto şi cred că toţi se cam fereau de mine cu toate că eu eram cel mai paşnic om existent.

La o săptămână după prima zi de şcoală m-a mutat în prima bancă lângă Cosmin care era fiul unei profesoare din liceu, eram cuminte, îmi vedeam de treaba mea… şi tot în acea săptămână ne-a venit un nou coleg. Am văzut noi că se demontaseră 2 bănci şi se adusese o „catedră” în clasă, dar nu ne dădusem seama până atunci, de ce se întamplase acest lucru.

Şi a venit Iulian… un alt băiat care statea în Barieră, doar că avea o problemă… era în cărucior. La început cred că toţi am fost puţin cam reticenţi dar după prima oră acest lucru nu ne-a împiedicat să ne împrietenim… Atunci am aflat că şi Iancu Adrian a.k.a. Yankee stă în Barieră şi ne făcusem deja 3 care stăteam în acelasi cartier ca şi liceul. Faptul că Iulian era cu noi în clasă cred că ne-a făcut mai deschişi unul faţă de altul şi acest lucru ne-a unit. Deja eram un grup în care eram eu, Iulian, Batistatu Valentin a.k.a. Grasu, Rus Tiberiu a.k.a. Batalu, Yankee, Cosmin.

Alături de Iulică chiuleam extraordinar de mult… aveam o scuză extraordinară… i s-a făcut rau lu’ Iulică, tre să îl ducem acasă… şi odată cu el plecam câte 2 sau 3 de la oră… şi pe urmă ne întorceam. Odată la o oră de fizică am plecat eu, Cosmin şi Grasu… şi când ne-am întors am dat nas în nas cu profa de fizică… Ne-am scos noi atunci cu minciuna dar cam îngheţase nişte treburi în noi.

Dintre profesoare cel mai bine mi-o amintesc pe diriga… care nu prea avusese treabă cu diriginţia până atunci, şi pe care o păcăleam de fiecare dată cu scutirile de la părinţi pe care le scriam noi. Eu cel puţin eram unul din cei care scria scutiri false. Am un scris lizibil, ordonat şi după spusele altora chiar frumos, dar dacă vreau, am un scris de nu îl înţeleg nici doctorii. Aveam o profesoară de info în clasa a IX-a, Căpitanescu Gabriela… care era în primul ei an de profesorat care era … brici, extraordinară, care de altfel locuia în Barieră. Profa de geografie sau geogravarză tot din Barieră pe numele ei Săndulescu…, profa de chimie Vasile care era o zăpăcită, profa de Biologie care era o nenorocită şi cred că avea ceva cu mine şi statea în nord la Cosmin… careia însă nu i-am reţinut numele.

Spre sfârşit mă aveam super bine cu Radu Bogdan, un tip extraordinar… mă întelegeam cu el de minune, amândoi având cam aceleaşi pasiuni pentru fotbal şi sporturi în general. Acum în cele mai bune relaţii am rămas după aproape 10 ani cu Cosmin, Iulian, Batalu şi Grasu.

Să încerc o enumerare a celor care au fost cu mine in clasă în Colegiul Tehnic „Lazar Edeleanu” sper să nu uit pe nimeni:

  • Stan Iulian
  • Batistatu Valentin
  • Vlad Mirela – nu mai ştiu nimic de ea
  • Văduva Florina – antreprenoare
  • Dumitru Doina – maritată, cu copil – Iacov Doina
  • Fălcescu Cristina – măritată, o pereche de gemeni – Cristina Adina Cojocărel
  • Ionică George – unul dintre cei mai răi jucători de fotbal de la Bertea
  • Stoica Raluca Georgiana – măritată, un copil, nașa mea – Raluca Calnuschi
  • Stoica Alina Nicoleta
  • Dobrinoiu Mădălina – măritată cu copil
  • Lăzăreanu Elena – măritată, un copil – Elena Șerban
  • Tătaru Georgeta – lucrează la SnamProgetti
  • Radu Bogdan – însurat
  • Petcu Cosmin
  • Iancu Adrian – însurat, cu copil
  • Georgescu Dragos
  • Nita Eduard – lucrează prin Bucureşti la o bancă
  • Rus Tiberiu
  • Simion Ionuţ – nu a terminat odată cu noi
  • Frone Ligia – Spania, măritată 3 copii – Ligia Boca
  • Carmen – nu a terminat odată cu noi
  • Tico (poreclă) – nu a terminat odată cu noi
  • Bărăităreanu Cătălina
  • Avram Andreia Patricia – a fost cu noi până în clasa a X-a şi în clasa a XI-a a plecat în Cuza dacă nu mă înşel – măritată.

Şi cam atât îmi amintesc, ştiu că în total am fost 26 de persoane, deci îmi lipsește o persoană, dar nu mai ştiu cine. Oricum am fost nişte colegi extraordinari toţi şi mi-a făcut plăcere să fac parte dintr-un aşa colectiv.


Responses

  1. S-au cam grabit fetele: si maritate si cu progeniturile dupa ele🙂.Bravo lor.
    Lasa ca-ti vine si tine randu’ bagabontule – 25 septembrie – adio burlacie! Ai intarziat: cratita in cap!
    Fericire mare! Dar sunt si lucruri bune…cel putin asa se zvoneste da cred ca vorbele astea(ca ar fi si ceva bun) le-au lansat femeile ca sa ne pacaleasca😀
    Zic😀

  2. … ce dulau ai fost odata … si ce jigodie ai ajuns =))

  3. Buna Florin,

    Ce frumos ! Ma bucur ca ti-ai facut timp sa scrii despre clasa noastra din liceu, mie imi este atat de dor de toti colegii.

    Sti ca 2011 este anul revederii ?
    Ce mai sti de doamna diriginta ?

    Te pup

    Florina

    • Vazand acest mesaj de la tine am ramas putin socat. Nu stiam daca este adevarat sau nu. Florina Vaduva, fata care statea in prima banca in perioada liceului mi-a comentat pe blog. Interesant este faptul ca multi care mai citesc ceea ce aberez eu pe aici au adresa blogului de pe statusul care il afisez la messenger. Si cu tine nu am mai tinut deloc legatura asa ca sa fiu sincer nu ma asteptam.

      Ce mai faci? Cum o mai duci? Te-ai maritat?

      Da in 2011 este anul revederii. Sper sa ne revedem cu toti… eu unul nu am mai tinut legatura decat cu Cosmin Petcu, Iulian Stan, Tibi, Batistatu, Raluca, Geta si m-am mai vazut fugitiv cu Radu, Ionica, Nita (CIF) si rareori cu Simion, Georgescu, Iancu, Catalina. In rest nu mai stiu nimic de multi, printre care si tu pana acum, poate si pentru ca in ultimii 2 ani am cam fost plecat prin strainatate.

      Cat despre diriga chiar nu mai stiu absolut nimic. M-am mai intalnit de cateva ori cand eram la facultate cu ea cand treceam spre UPG si ea trecea spre scoala dar in rest nu mai stiu nimic. Doream sa organizez o chestie sa cumparam un buchet de flori ceva si sa trecem pe la ea pe acasa dar nu s-a materializat niciodata.

      Pup si sper sa ne mai auzim.

  4. Nu am disparut de tot :-p …………sunt prin spania, m-am casatorit si am 2 ingerasi………. Contactati-ma ca sa depanam amintiri………..

    • Cat despre profa de bio… nici eu nu mai stiu cum o cheama… dar un lucru era cert: iti punea 1-2 intrebari, daca stiai luai 10, daca nu 3… nu se putea negocia cu ea

      • Adevarat !

  5. multumesc ca ai rectificat:)…….ca nu am murit!…….stii cine mai lipseste?
    avram andreea care a plecat in clasa a10-a….sau asa imi aduc eu aminte,iar intr-a 12-a au venit 2 colege care au stat vreo 2 luni si au plecat…….nici eu nu-mi aduc aminte cum le chema.
    florin cand ai timp da un buzz.
    mi-ar face mare placere sa vorbim!!

    • Acum ca stiu de tine…🙂 am rectificat ce naibii…😛.
      Lasa si tu un comment in ultimul post colegi de liceu contact cu adresa ta de mail. Tot acolo vei gasi si adresele Getei de mail de la serviciu precum si cea de acasa. Promit ca atunci cand o sa intru pe mess iti voi da un buzz.
      Te pup

  6. Buna! Ce surpriza placuta mi-ai facut! Ai avut o idee foarte buna cu acest blog.Ne-am vazut acum ceva vreme,nici nu mai stiu exact in ce an.Mi-ar placea foarte mult sa ne revedem cu totii,la o posibila intalnire de 10 ani de la terminarea liceului,sau de ce nu chiar mai devreme.Adresa mea de e-mail este iacov_doina@yahoo.com.Eu sunt asa cum ai scris maritata ,am un baietel superb.Apropo,Cristina Facescu are si ea o fetita.

    • Buna Doinita, intradevar nu ne-am mai vazut de mult timp. Abia astept sa vedem daca putem rezolva o intalnire de 10 de la terminarea liceului. Nu mai este mult. Ma bucur ca ti-am produs o surpriza dupa cum cred ca le-am produs tuturor colegilor care au reusit sa intre in contact cu mine prin intermediul acestui blog. Sa va traiasca si tie si Cristinei copii acum ca m-am insurat si eu pot sa va calc pe urme sa aduc pe lume un mic Paltanel😛. Te-am pupat si astept sa ne auzim


Lasă un răspuns

Categorii

