Postat de: FlorinP. | Ianuarie 14, 2010

Telefonul buclucaş


În primul rând doresc să vă spun La Mulţi Ani pe 2010, vă doresc să aveţi parte numai de bucurie, fericire, un an plin de împliniri, atât pe plan financiar cât şi pe planul sentimental.

Iată că nici nu au trecut bine sărbătorile şi pe data de 11 ianuarie m-am reîntors la „muncă” sau cum spuneau câţiva amici la „frecmentat”.  După aproape 4 săptămâni extraordinare în tară, am revenit în „patria mamă” lăsând cârnaţii şi carnea de porc în urmă, pentru a o da pe gem „târât pe pâine” şi restul de mâncăruri olandeze.

Aproape că mă obişnuisem să stau acasă, alături de familie, prieteni, prietenă şi sincer să fiu chiar aş mai fi stat pe acasă. Dar din păcate munca este muncă şi nu prea o poţi dribla după pofta inimii.

Cum spuneam şi mai sus pe data de 11 ianuarie 2010 m-am reîntors în Olanda pentru o nouă rundă de “muncă”. Când am ajuns în Olanda colegii mei m-au pus la curent cu noutăţile petrecute în săptămâna precedentă precum şi faptul că în acea săptămână voi avea FAT-ul la proiectul pe care îl avusesem de testat până la sfârşitul anului trecut.

Toate bune şi frumoase. Mă trezesc dimineaţa, mă spăl, mănânc, şi mă duc la muncă. Mă aşez la masă, deschid calculatorul şi dau să mă loghez pe telefon… şi WOW telefonul de pe biroul meu dispăruse cu tot cu încărcător. Întreb colegii nu ştiu, aşa că îmi iau inima în dinţi şi mă duc la Jan – Jan fiind managerul departamentului de care aparţin eu –. După ce vorbesc cu Jan la o zi distanţă apare mail-ul următor:

Dear all,

After 4 weeks of holidays a Romanian colleague returned to find his phone missing!

What:

Standard Cisco mobile phone including cradle

Where:

Ground floor, 2nd desk from the window, just behind the cabinets between SLS project department and the Mod&site service group (side of the Mod&site service group, near the 2 cockpits)

When:

Somewhere between December 11 and January 11

Consequences:

high cost of ordering a new phone

It is very well possible that the phone was taken, or placed on another desk with the best of intentions (not realising it would be missed).

I would kindly request the person responsible for taking the phone to give me a ring to explain and see what to do.

Am rămas mască, în momentul când am citit acest mail, mai ales de formulare. Adică mă aşteptam să îmi găsească telefonul, dar sincer nu mă aşteptam să trimită acest mail la toată firma… Important este că până la urmă telefonul buclucaş a apărut. Îl luase cineva care a crezut că acolo la acel birou nu stă nimeni deci este OK să îl poată lua.

Acestea fiind spuse vă urez o zi plăcută!


Responses

  1. Stia ca ai FAT si nu-ti treb telefon …si doar iti imprumutase telefonul ….propun sa ti se monitorizeze telef ca si-asa suni cam mult in tara.

    ps: ce freza „sukara” ai ….prietenii stiu de ce🙂

  2. Pai Fane daca erai un roman adevarat il luai acasa cu tine🙂 si evitai toata discutia.
    Oricum, de apreciat olandezul pentru ca a luat atitudine🙂.
    Conforbiri placute!

    PS: Pe mine de ce nu ma suni magarule?!!!!!
    Huaaaaaaaaaa

    • Te-ar suna da’ cu taxa inversa🙂

      • Vere vezi ca eu zic Klocklof😛

  3. Mah knofloc care eshti mai nene :))… al draq eshti tu Phane toata ziulica pe blog

    • …🙂


Lasă un răspuns

Categorii

