Postat de: FlorinP. | Decembrie 11, 2009

Vreme trece, vreme vine!


După aproape 5 luni de stat iar printre străini iată că plec cu o săptămână mai devreme. În sfârşit voi mânca şi eu o mâncare mai bună în afară de obişnuitul şi tradiţionalul „gem târât pe pâine” dimineaţa, ceai de ierburi şi tradiţionalul „karnemelk”, singura carne existentă la masa de prânz de la Yokocantină.

Seara eram mai privilegiaţi deoarece puteam mânca conserve de peşte, sau conserve Scandia de la Tradiţii, sau la turc unde în fiecare joi seara mâncam obişnuitul Kip Kapsalon Shoarma, în traducere liberă un fel de shoarma de pui tunsă, sau ciolănele de pui la rotisor, sau tradiţionalele roşii cu brânză.

Deja am dat comandă acasă să pap şi eu ceva normal. Cartofi prăjiţi cu CARNE şi cu puţină mămăliguţă. Doamne cât le-am dus dorul. Voi avea o lună de stat în ţară unde voi putea în sfârşit să mă bucur de un patinoar, de un munte, de prieteni, de absolut tot.

Astăzi cred ca a fost fost clar ziua cea mai lungă. Număram orele, minutele, secundele şi abia aşteptam să vină ora 4,30 ora Olandei să o şterg la hotel pentru a îmi face bagajele. Şi că tot am amintit de bagaje, clar acum plec cel mai încărcat ever din toată istoria revenirilor acasă. Sincer vă spun că mă uitam la troller cât de plin era şi la tot ceea ce mai aveam de încărcat şi practic mă luam cu mâinile de cap că nu mai aveam unde să le pun.

Cred că dintre toţi Valentina şi mama mea se bucură cel mai mult că vin acasă. E şi normal pentru că nimănui nu cred că îi place ca să aibă un prieten doar cu numele pe care să îl aştepte o lună întreagă pentru a-l vedea doar 3 zile. Pentru asta îi mulţumesc şi îi trimit prin acest ultim post scris în străinătate un maxim TE IUBESC!

Abia aştept să ajung acasă!


Responses

  1. hai ca in curand iti vin si globurile din Olanda si o sa poti face bradutzu’ si o sa vina mosu’ sau moasa’ cu cadouri🙂
    salutari si mai lasa conservele alea .


Lasă un răspuns

Categorii

