Postat de: FlorinP. | Decembrie 6, 2009

1 decembrie vs Mos Nicolae


Azi a venit moşul Nicolae. Este primul moş Nicolae, în cei 26 de ani ai mei, care mă vizitează printre străini. Nu cred ca o sa fie ultimul pe care îl petrec afară, dar totuşi sper că această lună supranumită de români luna cadourilor, să o  pot petrece mereu sau de cele mai multe ori acasă. Este o lună extraordinară. Este singura lună din iarnă care îmi place cu adevărat. Din păcate acest MOŞ este puţin cam obraznic şi nu dă pe afară nici o informaţie referitoare la cadourile care mi le-a adus. Abia aştept să vad. Mor de curiozitate

1 decembrie l-am prins tot aici… am muncit în timp ce toţi ceilalţi prieteni ai mei se distrau fiecare cum puteau şi cum ştiau mai bine. Da repet am muncit. Mă întrebau prietenii de ai mei care nu ştiau că nu sunt acasă … “Cum ai muncit băh, esti cu capul ce ai este 1 Decembrie, azi nu munceste nimeni. Ştii de 1 mai şi de 1 decembrie nu se munceşte.” Ba bine că da.

Urez pe această cale tuturor celor care poartă numele Sf. Nicolae un călduros La Mulţi Ani. La mulţi ani în special cumnatului meu care a promis că mă aşteaptă cu nişte pălincă. Abia aştept. Numărătoarea inversă a început.

Mai sunt 11 zile!


Responses

  1. Bah..Mai „e” o zi mai nene k s-a modificat modificarea;)

  2. Si e mos NICULAE btw😉..Conducerea stie🙂

  3. Hai hai cu muncitu’ de 1 decembrie! Noi astia care eram prin Arabia ce sa mai zicem? Stii ce am facut? Ne-am trezit ca de obicei la 4:45, am mancat si pe drum (care dureaza 30 de minute) am bagat muzica romaneasca si am cantati cu totii :)! „Noi suntem romani”/”Treceti batalioane romane Carpati”/”Doamne ocroteste-i pe romani”. Am bagat cu totii 10 ore de munca si ne-am intors acasa🙂 in aceeasi atmosfera – de data asta am bagat niste populara -Gica Petrescu, Dolanescu si alte melodii clasice🙂

  4. Voi doar ati fost mai napastuiti decat noi cei care am muncit doar 8 ore de ziua noastra nationala… si am ascultat http://www.radiointens.ro


Lasă un răspuns

Categorii

