Postat de: FlorinP. | Noiembrie 7, 2009

La mulţi ani!


8 mai 2005 este o zi pe care nu o voi uita niciodată. O zi în care practic am ales să fac o încercare pentru a fii mai bun. Şi nu m-am înşelat, cred, sper că am devenit mai bun. Venisem de la un meci de la Plopu, era într-o zi de duminică şi eu puţin cam ameţit. Mi-am facut un duş imediat cum am intrat în casă şi mi-am făcut planul de bătaie. Pe ultima sută de metri inima parcă îmi bătea din ce în ce mai tare. Niciodată nu am fost aşa, totul era ceva nou pentru mine deoarece în astfel de situaţii, eram stăpân pe mine. Dar nu, atunci nu eram deloc, chiar cred acum că îmi era frică, rau de tot şi nu mai ştiam ce să fac, practic îmi aduc mă plimbam dintr-o parte în altă şi sentimentele de nesiguranţă mă cuprindeau şi mai tare.

Cine credea că acea zi va fi aşa de importantă pentru mine, chiar şi acum la 4 ani jumate cât au trecut de atunci. Tom Boxer cu Marina – Nopţile de mai.mp3 mi-a rămas şi acum în cap şi chiar tresar aproape de fiecare dată când aud această melodie. M-am schimbat mult de atunci! M-am schimbat pentru că aşa era mai bine pentru mine, deşi poate mulţi nu erau de acord cu schimbarea mea. Dar nu mi-a păsat şi sincer nu regret că m-am schimbat pentru că nu a fost ceva impus.

Mă simt bine, am muncit mult să ajung aici, dar pentru a ajunge aici am fost nevoit să fac câteva sacrificii, pe care nu ştiu câţi de mulţi le-ar face în locul meu. Au fost multe capcane, în care chiar dacă am intrat mereu am reuşit să ies şi mai puternic. Oricum nu mai plictisesc cu aceste cuvinte care spun multe, dar în acelaşi timp nu spun nimic…

Şi aş dori să urez pe această cale un simplu LA MULŢI ANI celor care în această zi frumoasă de 8 noiembrie îşi sărbătoresc ziua de nume.


Responses

  1. La Multi Ani tuturor celor ce sarbatoresc aceasta zi!La Multi Ani si tie!
    Si gandul ca erati doi ce traiati aceleasi senzatii de nesiguranta,de nerabdare,de spaima si cel mai important de entuziasm ar trebui acum sa te faca sa zambesti la gandul acelei zile…

  2. E frumos ca dupa ani sa reusim sa zambim si sa ne amintim fara regrete, ranchiuna sau prea mare tristete de momente de genu’…
    Fii fericit ca ai astfel de amintiri si ca esti in stare sa simti astfel de lucruri…


Lasă un răspuns

Categorii

