Postat de: FlorinP. | Septembrie 19, 2009

Ajax Amsterdam – Fc Timişoara


Am avut ocazia să fiu pe data de 17 septembrie în Olanda şi în această zi pe Amsterdam Arena, Ajax-ul juca contra Timişoarei. Cum intri pe ArenaA practic eşti pe alta lume,totul ţi se pare foarte mic în comparaţie cu celebra arenă. Nu ştiu dacă vreodată vom vedea în România vreun stadion ca acesta. Am cumparat biletul cu o săptămână înainte pentru a fi siguri că vom intra la meci. Fix 19,50 E. Nu era mult, dar sincer să fiu nici puţin. Dacă te duci vreodată afară şi faci socoteala din euro în lei, în momentul în care ţi-ai cumpărat ceva te apuci cu mâinile de cap. Sincer să fiu în România nu cred că aş fi dat suma aceasta de bani aproape 1 milion de lei doar ca să văd formaţia AJAX Amsterdam pentru că sincer să fiu Timişoara nu prea a contat în acel meci s-a apărat şi şi-a scos un punct poate preţios pentru ecuaţia calificării. 

Să revenim, am cumpărat biletul şi persoana de la magazinul de unde le-am achiziţionat ne-a avertizat că biletele sunt  exact la peluza unde erau „cazaţi”celebrii Ajax Hooligans. Am fost la meci 10 persoane. Eu cu Valentina, Tony, Vişi, Sarsan, Ştefăniţă, Denisa, Dana, Butnaru şi Banu alias Costik sau Puiuţ cum doreşte fiecare să îi zică.

La ora 18,00 am decolat de la hotelul Van der Valk din Leusden iar la ora 18,45 eram la stadionul care se află la staţia de tren/metrou DUIVENDRECHT. Cu mic cu mare ne-am îndreptat voioşi către stadion dar nu înainte să ne achiziţionăm fulare jumi-juma cu Ajax respectiv Fc Timişoara. Eu cu Vişi am cumpărat din tabăra olandeza 15 E, iar restul în afară de Dana şi-au cumpărat din tabăra română câte un fular mov la preţul de 10 E.

Ne aşezăm noi la coadă ca să intrăm în stadion, şi la intrare un olandez murmură ceva pe limba lui către Sarsan, asta dă din umeri şi merge mai departe. Ulterior am aflat traducerea şi îi spusese ceva de genu că „ce suporter al lui Ajax eşti tu dacă ţii fularul pe partea cu Timişoara?”. Prima greşeală…

Vorbind româneşte ne-au interceptat „stewardzii”… care ne-au cerut să ne retragem într-un colţ şi să aşteptăm. Şi aşteptăm noi vreo 5-10 min după care ne spune unu că noi suntem români şi că avem biletele în mijlocul galeriei olandeze şi că nu ne lasă să stam acolo şi că ne vor muta din motive de securitate.

Intrăm într-un lift pe acolo la care unu din ei, cel mai „micuţ” zice „Baieţi nu vă îndepărtaţi de noi. Orice aţi face nu ieşiţi din rând. Dacă ne vedeţi pe noi  fugind luaţi-o şi voi la fugă…”. Clar pe aici ne dăm duhul în caz de ceva mă gândeam în acele momente. Şi iată că ajungem la locurile mult visate, la tribuna a II-a ca boierii. Parfum se vedea meciul de acolo.

Iata câteva poze:

Singurul meu regret de la acest meci este că am plecat în minutul 85 deoarece colegii mei mai fricoşi din fire s-au speriat de „aglomeraţia” de după meci. Eu cred că de fapt s-au speriat de repercursiunile care puteau apărea în cazul în care Timişoara marca vreun gol şi ei erau văzuţi cu fularele mov ale Timişoarei. S-a terminat 0-0 şi noi cel puţin am fost mulţumiţi. Staţi pe aproape pentru că v-a urma o prezentare a stadionului în următoarele posturi.


Responses

  1. Doar Petrolul :D:D:D


Lasă un răspuns

Categorii

